Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » hoe kun je vanuit je videokaart/ geluidskaart muziek afspelen met windows 7

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door bloemetje81 op zondag 23 mei 2010 om 00:23:14.
bloemetje81 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 6
hoi ik heb dus gehoord dat dat dus wel kan, maar dat het met windows 7 niet zo handig is omdat je daarna je computer weer opnieuw op moet starten.. is dat zo en zo niet hoe moet je dat dan doen.

groetjes
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op zondag 23 mei 2010 om 01:07:06.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Het zal niet aan mijn bier liggen, want die is niet overdatum.
Toch snap ik noegabollen van wat je wilt......

Kun je de vraag anders formuleren?
^ Reactie #2 geschreven door bloemetje81 op zondag 23 mei 2010 om 01:52:48.
haha oke probeer het opnieuw. kijk ik zit wel eens in een chatroom waar je zelf muziek mag gaan draaien vanaf je eigen laptop/ computer.. toen deed ik dat dus (gewoon via de boxen)en dan werd er gelijk gezegd je moet muziek gaan draaien vanaf je videokaart of geluidskaart (1 van die 2 riepen ze, weet alleen niet meer welke) nu weet ik ten 1ste niet hoe je dat doet en ten 2e werd er ook gezegd dat je als je windows 7 hebt, dat je wel daarvan je muziek af kunt draaien, maar dat je daarna dan je computer weer opnieuw moet opstarten en dat is natuurlijk niet handig als je in een chatroom zit :D

zo duidelijker (blush)

groetjes en alvast bedankt voor het lezen
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op zondag 23 mei 2010 om 02:04:14.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Eerlijk gezegd snap ik het nog steeds niet (of er ontgaat mij iets...),
kan je wel melden dat je videokaart beeld doorgeeft (die is het dus niet) en je geluidskaart, wel, what's in a name?
^ Reactie #4 geschreven door Fred31 op zondag 23 mei 2010 om 03:39:43.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
je video kaart zal hierbij niets te maken hebben maar eerder uw geluidskaart ja :P

al eens gedacht aan de autuersrechten ivm muziek dat je laat horen? Als SABAM daar op uitkomt, dat kan u veel kosten ;-)

maar dit terzake,

je zal eens in uw instelling moeten kijken hoe dat je juist die muziek laat horen. Die chatroom, spreken jullie elkaar met micro of niet? zoja, dan is er een optie dat wat op uw pc afspeelt, de anderen ook kunnen horen ;-)

Mvg
Fred
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.43 % door Fred31 op zondag 23 mei 2010 om 03:40:51.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #5 geschreven door bloemetje81 op zondag 23 mei 2010 om 09:44:31.
ja het is via de mic, maar dat is het hem juist, het is dan niet om aan te horen..

^ Reactie #6 geschreven door Fred31 op zondag 23 mei 2010 om 13:02:05.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
kijk eens in uw geluids instellingen voor de optie 'WAVE' daar dit de optie bied om wat er op pc afspeelt word doorgegeven naar anderen. of 'STEREOMIX'

Mvg
Fred
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen