Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » tv beeld op pc (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 10 maart 2010 om 09:30:31.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi iedereen,

Ik zou graag enkele programmas van mijn telenet digicorder op m'n harde schijf zetten. Ik kan m'n pc en tv verbinden via hdmi kabel. Zo krijg ik m'n bureaublad op mijn tv te zien. Ik probeer daarna via de nvidia software om de boel om te draaien, dat ik mijn tv beeld op m'n laptop krijg, maar dat lukt me niet. Hoe los ik dit op? Ik wil dus met andere woorden het beeld dat op de tv afgespeeld word, kunnen opnemen op de laptop. Kan ik dat trouwens met de windows media player opnemen of zal ik daar andere software voor nodig hebben?

Bedankt voor jullie hulp.

Bert.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op woensdag 10 maart 2010 om 12:02:32.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Simpel, dat kan je niet. Je grafische kaart is een output device, geen input. Je kan dus met je grafische kaart geen dingen 'opvangen'.

Programma's van de digicorder naar de PC zetten zal een behoorlijke klus worden. Je moet daarvoor de nodige aansluitingen hebben (RCA, SCART ofzo). De harde schijf uit de digicorder halen en in de PC stoppen zal evenmin werken. Op de digicorder zit encryptie dus kan je de programma's niet afspelen zonder digicorder.
Als je een videorecorder/dvd speler of filmcamera kan je het wel opnemen (via die toestellen). Van daaruit zou je het ook kunnen overzetten naar de PC.
http://tinyurl.com/yezfr9f
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op woensdag 10 maart 2010 om 17:49:57.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
of opteren voor een Nvidia grafische kaart waarbij het ook een INPUT heeft. S-VHS
Ik had zo ene en het werkte inderdaad heel goed.

Via S-VHS werd mijn digicorder verbonden via graka (S-VHS ) van pc en audio out naar audio in van pc.

Mvg
Fred
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #3 geschreven door een gast op woensdag 20 februari 2013 om 19:36:53.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Is zeker wel mogelijk. Je moet denken aan een easycap. Je heb er wel veel snoeren bij nodig!

Opmerking van de crew

Oud topic. (lock)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten