Multidesk.be » Forums » Webdesign & graphics » Webshop bouwen (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 1 maart 2010 om 15:00:07.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
is er iemand die zin en tijd heeft om een webshop van bv zen-cart of iets dergelijks op te zetten? Het gaat dan enkel om het shop-gedeelte dus zonder topbanner en logo's etc.
Eigenlijk heel simpele opzet dus, maar het lukt me gewoon niet.
Een ander programma of script is natuurlijk ook goed, als het maar een shopsysteem wordt wat in geframed kan worden op websites. De meest gebruikte betaal-mogelijkheden moeten wel beschikbaar zijn, verder beetje naar eigen inzicht.
Kosten zijn geen probleem, daar komen we wel uit.
--knip--

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.67 % door SMG op maandag 1 maart 2010 om 15:40:42.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 1 maart 2010 om 16:03:05.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat verwacht je precies? Gewoon zen-card uitrollen en voor je klaarstomen of een eigen webshop maken (dus van niets een website met webshop maken)? Is het dan de bedoeling dat het enkel een online winkel is of heb je nog een fysieke winkel die bezocht kan worden? Over die betalingen: overschrijving is natuurlijk de best gekende methode in BelgiŽ. Wil je wat meer methodes aanbieden dan is Ogone een oplossing.

Ik heb wel interesse, maar dat graag een goed uitgedachte case met nodige informatie (zoals tijdspanne, functionaliteiten,...).
Mijn email adres kan je vinden op mijn profiel.
^ Reactie #2 geschreven door een gast op maandag 1 maart 2010 om 16:12:45.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dit bericht is niet meer van toepassing, ik heb inmiddels iemand gevonden die er mee aan de slag gaat.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten