Multidesk.be » Forums » Kopen & verkopen » Ati X600 €10

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dreams op vrijdag 19 februari 2010 om 18:19:44.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hierbij nog een oude kaart te koop: Ati X600. Het is een passief gekoeld kaart met een rode printplaat. Originele foto op aanvraag. Werkt nog goed, ik werk er op het moment mee en zelf mag je het ook komen zien.

Degene die eerst €10 aanbiedt mag hem komen halen, anders €5 extra verzendkosten (wat ik persoonlijk niet waard vind, maar kom).

Bij de bijlage kan je zien dat deze kaart net iets beter presteert dan de 8400GS (wel op benchmark vlak, ik weet niet hoe dat die het in games e.d. presteert).

Laat maar iets horen.

Bijlage: 69cb57f3f26fd6444abb235e01cf5c5a.png
Bijlage: 7b20f49a5ffdf750b6881e72656a704e.png
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op vrijdag 19 februari 2010 om 18:36:47.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Je hebt het telkens over "komen halen" maar noch in je profiel , noch hier lees ik waar je woont :s

Voetje zou ook handig zijn om te weten ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Dreams op vrijdag 19 februari 2010 om 19:14:40.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Als je geïnteresseerd bent, stuur je een PB en vertel ik het via daar. T'is hier geen netlog of iets dergelijks waardat iedereen info uitdeelt...
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op vrijdag 19 februari 2010 om 20:30:49.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Euh, jij wenst iets te verkopen dus is het in jouw voordeel zoveel mogelijk info te verschaffen :p
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door Dreams op zaterdag 20 februari 2010 om 01:41:03.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Inderdaad, IK wens iets te verkopen, dus hou je buiten...
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.09 % door Dreams op zaterdag 20 februari 2010 om 01:42:44.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten