Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » Na format werken games niet goed meer

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op donderdag 18 februari 2010 om 21:28:37.
Hoi denk niet dat er iemand reageert zou wel heeeeeeel erg leuk zijn (thumbsup)
ik heb eeen hele goede computer (denkik) modern warfare 2 en gta4 en alles deed het supper maar nu kwam er een virusje en ik ging dus windows overnieuw installeren, maar het probleem is nu dat niks het meer doet en dat de pc mijn video kaart niet meer ziet terwijl hij volgens can you run it wel een hele goede video kaart heb :$
:P en als ik het cederom ding er in doe zegt hij download completed en eeh dan start hij dus overnieuw op en dan is dr NIKS gebeurt xD
andwoorden plz --knip--

:D dankje alvast

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.26 % door SMG op donderdag 18 februari 2010 om 21:56:37.
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op donderdag 18 februari 2010 om 21:35:38.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Dude, lees een hoe het hoort en start dan nieuwe topic in de juiste categorie enzo ...
Beetje moeite, voor een beetje hulp (wtg)

Opmerking van de crew

Vandaar dat ik er even een nieuw onderwerp voor heb gemaakt. Het originele onderwerp kan je hier terugvinden.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.39 % door Cdude op donderdag 18 februari 2010 om 21:48:47.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door SMG op donderdag 18 februari 2010 om 21:59:35.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Waarschijnlijk mis je je drivers van je grafische kaart (en waarschijnlijk ook alle andere drivers).
Als het dus een PC is die kant en klaar is gekocht in de winkel geef je dan even het merk + type van de computer mee. Dit zou iets moeten zijn van Dell Latitude D830, HP Omnibook 6100,... Staat meestal op de computer zelf of op een van de stickers op de achterkant van de computer.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen