Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » geen beeld

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door cindy1974 op zaterdag 6 februari 2010 om 20:33:21.
cindy1974 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
Hoi iedereen,

Ik weet niet of ik het in de juiste thread heb gezet, dus forgive me if i'm wrong.

Mijn schoonmoeder heeft een pc gekregen van haar zoon (een antec), wel zonder alle toebehoren. Ik heb er een acer tft op aangesloten, maar ik krijg geen beeld.

Als ik de pc opstart, hoor ik alles in gang schieten, dus ook de opstartpiep en ik hoor hem ook doorladen. Geprobeerd met cd in de speler, en die laad ook prima op.
Het enige probleem is, dat er totaal geen beeldsignaal komt + het scherm blijft eigenlijk is zen standby staan.

Welke soort antec het is weet ik nie precies, maar hij heeft 2 fans achteraan, eentje aan de zijkant en eentje aan de voorkant (mocht dit helpen om achter de specificaties te komen, want die vond ik ook nie)

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik dacht zelf dat de pc net iets te oud is om een tft/lcd aan te kunnen (hoewel ik op mijn oude pc toen wel een melding kreeg)

grtz en thx voor de mogelijke antwoorden
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zaterdag 6 februari 2010 om 20:35:33.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
De video kaart is aan vervanging toe. Heb je enig idee wat type het is? Het is een oude pc, dat is dan een AGP slot.
Neem foto's indien je kan aub,dan kunnen wij jou zeker verder helpen

Mvg
Fred
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.27 % door Fred31 op zaterdag 6 februari 2010 om 20:40:32.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen