Multidesk.be » Forums » Beveiliging » de-installatie CA eTrust Antivirus

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door LudoVL op vrijdag 29 januari 2010 om 11:30:45.
LudoVL heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 15
Beste,
ik probeer het Antivirusprogramma McAfee te installeren maar ik krijg dit niet voor elkaar. Wat ik ook probeer of doe, elke keer opnieuw stuit ik op de melding dat het Antivirusprogramma CA eTrust Antivirus nog op mijn computer zou zitten.
Definitief installeren van McAfee gaat niet vooraleer alles van CA verdwenen is.
Mijn PC draait op Windows XP.

Ik weet dat dit gaat maar ik weet niet hoe. Probleem is dat, elke keer ik mijn PC naar de fabrieksinstellingen terugbreng, dat Antivirus van CA opnieuw op mijn PC staat. Ooit is het mij gelukt om het programma te verwijderen, nu slaag ik er niet in.

Wie kan er mij helpen om alle gegevens - tot en met de kleinste file - te verwijderen en/of de-installeren.

Vooraf al mijn dank...........

Ludo
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op vrijdag 29 januari 2010 om 12:33:19.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Reactie van Amiek eens proberen :

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=39941
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door LudoVL op zaterdag 30 januari 2010 om 14:08:00.
Beste Cdude,
ik heb intussen het voorstel van Amiek geprobeerd en ook andere dingen, blijkbaar lukt het niet om die CA eTrust Antivirus te verwijderen.

Ik zie nergens iets zitten, er is geen enkel programma dat naar CA verwijst, helemaal niks, en toch moet er ergens een file zitten. Waarom ? telkens ik mijn PC opstart, krijg ik een scherm van McAfee waarin staat dat er nog gegevens van CA eTrust Antivirus in mijn PC bevinden.

Wie lost dit op ? ben ik dan de enige die dit probleem voorheeft ?

Dank bij voorbaat...... Ludo
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op zaterdag 30 januari 2010 om 14:32:07.
Cdude's avatar
Zo gemakkelijk geven wij niet op hoor ;)

Dit er eens over smijten

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/237/Wat-kan-CCleaner-voor-mij-betekenen.html
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 13.31 % door Cdude op zaterdag 30 januari 2010 om 14:32:25.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door LudoVL op zondag 31 januari 2010 om 15:38:05.
Beste Cdude,

ik heb de Cleaner volledig z'n werk laten doen, volledig zoals je hebt voorgeschreven. Toch blijft er blijkbaar nog iets van CA eTrust Antivirus hangen.
Elke keer dat de PC opstart komt eerst de installatie van McAfee aan bod. Maar ook elke keer krijg ik de boodschap dat CA nog 'iets' achter gelaten heeft.

Hoe los je zoiets op ? ik weet het niet meer.....
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op zondag 31 januari 2010 om 23:38:22.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Heb je wel de laatste versie binnen gehaald van Ccleaner?
Dat evolueert razendsnel zoals ik al aangaf in het artikel....
Voer dat eens uit in veilige modus :)
^ Reactie #6 geschreven door LudoVL op dinsdag 2 februari 2010 om 12:56:51.
Beste,
ik heb intussen alles wat je hebt doorgegeven ook uitgevoerd met de laatste updates.
Zelfs met Registry Crawler lukt het niet. En toch moet er 'iets' zitten wat McAfee tegenhoudt wat elke keer dat de PC opstart, start op het scherm opnieuw de installatie van McAfee maar krijg ik de boodschap dat ik 'CA eTrust Antivirus' nog moet verwijderen.
Ik heb ook 'spybot' laten lopen wat misschien niks betekent, maar toch.

Is er dan niemand die mij kan helpen ? echt niet ? ieder van u zal begrijpen dat dit niet plezant meer is, integendeel.......

Ben ik dan de enigste die dit ooit voorgehad heeft ?

Toch mijn dank dat ik hier een uitlaatklep heb !! Ludo
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op dinsdag 2 februari 2010 om 13:30:19.
Cdude's avatar
http://service.mcafee.com/TechSupportHome.aspx?lc=1043&sg=TS

http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1043&id=TS100376
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 10.04 % door Cdude op dinsdag 2 februari 2010 om 13:30:43.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen