Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » Welke GraKa is beter? alle 2 van NVIDIA

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 12 januari 2010 om 19:31:31.
hallo, ik heb nu al tijdje een GraKa steken, maar met thuis op te ruimen ben ik nog eentje op het oog gekomen, maar heb geen flauw benul welke beter is?

Huidige: NVIDIA Geforce 2 MX100/200
gevonden: NVIDIA RIVA TNT2 model 64/model 64 Pro

Welke is beter om te gebruiken kwa gaming (geen extreme laatste nieuwe games)
Maar voor ETROM is de geforce 2 wat sloom... veel te veel haperend beeld! Hopelijk dat iemand iets meer weet!

Groetjes Brian
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 12 januari 2010 om 20:12:21.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Beide kaarten zijn al behoorlijk oud (tot zelfs antiek, zeker in PC normen). De GeForce is 10 jaar oud en de RIVA 11. Aan het jaartal te zien kan je ook al meteen raden welke het zwakste is.
In die tijd was de RIVA zelfs de budget oplossing tov de GeForce. Het is dus best dat je de GeForce erin laat steken.
^ Reactie #2 geschreven door NightCreature op dinsdag 12 januari 2010 om 21:41:26.
NightCreature's avatar
Multiviteit: 1196
MSc.
Nee SMG de RIVA TNT2 is een Highend video kaart uit de serie voor de geforce.
TNT is de eerste video kaart met meerdere pixel pipelines en dergelijken dus zeer zeker geen budget kaart in die tijd.

Die geforce 2 daarentegen is wel een budget kaart, hoewel veel beter dan de TNT2 aangezien de geforce 2 twee video kaart lijnen verder is.
I need thought completion.
Shaders, een beetje vreemd maar wel lekker (voor de ogen dan he)
2.83Ghz Q9550 HD4850 512MiB 4GiB 1333Mhz DDR3 RAM
http://paulintheuk.blogspot.com
FE Programmer @ Codemasters (Front End)
^ Reactie #3 geschreven door Dreams op woensdag 13 januari 2010 om 17:40:09.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Ik heb totaal geen idee wat de specs zijn, maar ik heb de TNT2 gehad en mijn neef had de 2 MX100/200. All de spellen liepen bij hem veel vlotter dan bij mij... Dat is het enige dat ik je kan vertellen ^_^.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op woensdag 13 januari 2010 om 18:46:42.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Waarschijnlijk wist je dit al mr een PC is meer dan een GPU(dream)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Dreams op vrijdag 15 januari 2010 om 13:52:47.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
De specs waren ongeveer het zelfde...
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen