Multidesk.be » Forums » PDA » [onderzoek] 3G & Nexus one

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 8 januari 2010 om 13:39:00.
Wat denken jullie van de nexus one en het android aanbod in het algemeen nu?

Voor mijn thesis doe ik een onderzoek mbt mobiel internet. Deelnemen via www.bit.ly/8CH822

Opmerking van de crew

Even bij je titel gezet dat het om een onderzoek gaat ;)
SMG
^ Reactie #1 geschreven door SMG op vrijdag 8 januari 2010 om 14:05:05.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Heb het ingevuld, maar ik heb wel wat rare resultaten nagelaten :p
Ik heb 3G maar heb het eigenlijk nog nooit gebruikt :D (erger nog, het staat uit om batterij te sparen :p)
Op de vragen van 'Als ik' heb ik dus neutraal geantwoord. Bij Ik denk dan effectief wat ik ervan denk.

Waar ik wel een hekel aan heb is vragen die terugkeren. Zo zie ik het verschil niet tussen Ik gebruik het internet vaak, Ik spendeer vele uren online en in lichtere mate Ik denk dat ik familiair ben met het internet.
Dat maakt naar mijn mening een onderzoek lang en saai (en dan stoppen mensen vaak in het midden van het onderzoek).

In ieder geval succes met je onderzoek ;)
Als je graag zeer snel veel 'proefkonijnen' wilt kan je je onderwerp zetten op het Tweakers.net forum. Let natuurlijk wel op dat daar zeer veel leden zijn van Nederlands afkomst. Als je doelgroep Belgische gebruikers zijn heb je natuurlijk wel een slecht beeld ervan (de prijzen daar zijn immers zeer verschillend met die van BelgiŽ)

Aanvulling

Nexus one? Het is een GSM gemaakt door Google en HTC. Voor mij is het niet meer dan een gewoon toestel zoals HTC er zelf ook maakt. Of het nu in samenspraak gemaakt is door Google of niet, het blijft van HTC.
Overigens HTC heeft volgens mij nog steeds meer kennis van smartphones bouwen dan Google. Google heeft dan volgens mij eerder gezegd hoe hun droomtoestel eruit ziet en HTC heeft het dan maar gemaakt.

Zelf zal ik bij mij volgende GSM nog steeds twijfelen of ik zo'n hip ding koop. Als je kijkt naar de eerst Android smartphone dan zie ik een slechte autonomie (zelfde bij de iPhone). Die smartphones krijgen zeer goede hardware in zich, maar zijn niet zuinig met de batterij. Die gaat immers vaak maar 1 tot 2 dagen mee. Het is dan ook geweten dat zo'n batterijen niet eeuwig meegaan en na een aantal maand/jaar afzwakking vertonen van verslechterde autonomie waardoor de tijd tussen de oplaadbeurten gewoon maar korter zal worden.
Mijn 3G toestel is eerder bescheiden met spec (hoewel ik wel alle moderne snufjes heb zoals 3G, Wifi, GPS,...) maar kan het in het beste geval 1 week zonder verse stroom.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.21 % door SMG op vrijdag 8 januari 2010 om 14:18:56.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen