Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Testpagina?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op vrijdag 18 december 2009 om 13:14:06.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Ik heb juist mijn printer HP940C opnieuw geïnstalleerd. Uitlijnen enz ook uitgevoerd. Tekst uitprinten is goed maar een foto trekt op niks.

De testpagina uitprinten, tja dan krijg ik het HP-logo en een vlinder op mijn blad maar daar kan ik niet zien of het printen van alle kleuren goed verloopt.

Ooit heb ik eens een testpagina gezien waar je perfect de kleuren van elke cartridge kon controleren maar ik weet niet meer waar dat vandaan kwam.

Weet iemand hier meer van of heeft iemand een goede tip om de kleuren van mijn printer te controleren?

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op vrijdag 18 december 2009 om 13:16:39.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Huppaaaaaa

http://www.northlight-images.co.uk/article_pages/test_images.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door joke op zaterdag 19 december 2009 om 02:16:23.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
Bedankt Cdude, ik er wel iets nuttigs tussen gevonden.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op zaterdag 19 december 2009 om 08:53:06.
Cdude's avatar
Graag gedaan.
Als je er meer wenst : "printer testpage" Goedelen ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door joke op zaterdag 19 december 2009 om 11:14:53.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit Cdude op 19/12/2009 08:53:06:Als je er meer wenst : "printer testpage" Goedelen ;)

Echt de goedheid zelve: Nog goede raad geven voor in de toekomst.

Nog een extra vraagje ter verduidelijking: "Goedele" is een sexuologe. "Goedelen" is dat een meervoudsvorm hiervan?:?

^ Reactie #5 geschreven door Cdude op zaterdag 19 december 2009 om 16:05:23.
Cdude's avatar
Hey, mij motto is dan ook : Geef ze vis en morgen hebben ze terug honger. Léér ze vissen en ...:)

De betekenis van Goedelen laat ik geheel aan jouw fantasie over :p
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen