Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » CSS lek?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Cdude op dinsdag 24 november 2009 om 15:16:51.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Deze code zou een PC kunnen overnemen? Wat staat hier eigenlijk?
http://www.zdnet.be/news/110393/css-lek-in-internet-explorer/

--knip--

Opmerking van de crew

Om geen klachten te krijgen over viruswaarschuwingen heb ik de bijhorende code (tijdelijk) weg gedaan totdat we een oplossing vinden hiervoor.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 83.79 % door SMG op dinsdag 24 november 2009 om 22:19:31.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #1 geschreven door Simon op dinsdag 24 november 2009 om 21:51:25.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Ik kan me vergissen maar ik denk niet dat de css zelf iets kwaad kan doen. De javascript daarentegen kan misschien wel voor het één en ander zorgen, maar daar ken ik niet genoeg van.
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op dinsdag 24 november 2009 om 22:23:45.
Cdude's avatar
Hu? Hoe kan je nu klachten krijgen over virusWAARSCHUWINGEN :?

De code+uitleg staat in de link(bonk)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 24 november 2009 om 22:27:15.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Avast zou tilt slagen bij het bezoeken van deze pagina. Hoe vals dat die melding ook is, we kunnen het niet zo laten staan.
Ik wil er wel op wijzen dat de code totaal onschadelijk was op de manier hoe ze daar stond. Maar om toch de mensen geen schrik aan te jagen is de code dus tijdelijk weg.
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op dinsdag 24 november 2009 om 22:32:32.
Cdude's avatar
Stoosh heeft het me al uitgelegd in de shoutbox.
Ik kon even niet volgen.

Niet mijn bedoeling uiteraard (blush)
^ Reactie #5 geschreven door SMG op dinsdag 24 november 2009 om 22:43:16.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Even voor de technische uitleg:
de code die hier stond was dus niet uitvoerbaar op de computer. Als je in een bericht HTML code ziet staan op Multidesk.be worden de open en sluit tags (de < en >;) vervangen door zogenaamde HTML Entities (&lt; en &gt;). Meer informatie hierover kan je vinden op W3Schools.com
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen