Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » correcte driver voor HP color laserjet

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door StOosh op woensdag 18 november 2009 om 22:35:03.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
We hebben een nieuwe printer gekocht, maar op de bijgeleverde cd-rom staan nog geen drivers voor windows 7. Wanneer ik de drivers van de cd-rom probeer te installeren, krijg ik een melding dat ik andere drivers nodig heb.

Op de site van HP vind ik de drivers voor mijn printer wel, maar wanneer ik ze installeer en iets probeer af te drukken blijft het document hangen in de 'printerwachtrij' en wordt het niet verzonden naar de printer.

Op de site zie ik wel 4 mogelijke drivers, welke de juiste is, weet ik niet. Ik vermoed dat het gewoon mirrors zijn, maar ik ben niet zeker

Printer: HP Color LAserjet CM1312 (niet de nfi)
drivers: HP drivers (klik)

groeten
Dennis
^ Reactie #1 geschreven door SMG op woensdag 18 november 2009 om 22:48:19.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Ik snap echt niet waarom een print driver 300MB groot moet zijn :p
Maar helaas, Windows update heeft geen gepaste drivers dus je zult ze een voor een eens moeten testen.
Aangezien de download grootte bij de 4 verschillend is denk ik niet dat het gaat om mirrors.
^ Reactie #2 geschreven door StOosh op woensdag 18 november 2009 om 22:52:32.
StOosh's avatar

Dixit

Ik snap echt niet waarom een print driver 300MB groot moet zijn :p

Dat verbaast me ook, maar die driver kan ook gebruikt worden op de printers die direct op het netwerk kunnen aangesloten worden met UTP. Mischien is dat de reden.

Dixit

Maar helaas, Windows update heeft geen gepaste drivers dus je zult ze een voor een eens moeten testen.

Juist omdat ze elk 300MB groot zijn wou ik dat vermijden :(

Dixit

Aangezien de download grootte bij de 4 verschillend is denk ik niet dat het gaat om mirrors.

Dat dacht ik ook al ;)

Toch bedankt :)
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op woensdag 18 november 2009 om 23:15:42.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
If you still have questions on selecting, downloading, or installing a driver for your printer, consult the resources available through the links below:

www.hp.com/go/support
www.hp.com/go/bizsupport
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door StOosh op donderdag 19 november 2009 om 00:06:40.
StOosh's avatar
De eerste link is gewoon de beginpagina als je drivers zoekt en de tweede link kan ik geen connectie krijgen voor een chatsessie met medewerkers want mijn product is 'nog niet ondersteund'..
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op donderdag 19 november 2009 om 00:39:24.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Kun je de VISTA driver niet gebruiken?
^ Reactie #6 geschreven door SMG op donderdag 19 november 2009 om 09:21:34.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Forum van HP? Lijkt een stom antwoord maar die hebben mij al een aantal keer goed geholpen.
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op donderdag 19 november 2009 om 09:49:09.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
"...mijn product is 'nog niet ondersteund'..." Buiten de lijntjes denken Stoosh.
Men neme een willekeurig product(best toch ook een printer) dat wl ondersteund wordt en er verschijnt wl een medewerker.

Nothing ventured, nothing ....

http://h50203.www5.hp.com/HPISWeb/customer/AdviceDisclaimer.aspx?option=activechat&origin=acp&pnid=&printermodel=&chat=&region=&callfrom=null&ctype=

En zoals SMG opmerkt, als je op de 1ste link klikt, zie je rechts de weg naar de fora.
(als je voor de "dutch" versie vd driver kiest , toont hij maar n versie:S

Aanvulling

Iemand heeft het zich al eens afgevraagd blijkbaar. Het antwoord(from Raghu the expert)(cry)
klek

EMEA = Europe, the Middle East and Africa

Opmerking van de crew

Ik heb je beide berichten even samengevoegd, dit bevordert de overzichtelijkheid.
Je kan je bericht zelf tot 1 uur na het plaatsen ervan bewerken; bijvoorbeeld indien je nog zaken wenst toe te voegen ;).
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 20.84 % door SMG op donderdag 19 november 2009 om 10:13:44.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen