Multidesk.be » Forums » Sitechecks » www.tima-belgium.com

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Nikeo op donderdag 29 oktober 2009 om 10:20:24.
Nikeo heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 17
Het is mijn eerste flash-site dus feel free to give comments all the way

www.tima-belgium.com

Opmerking van de crew

Link ook maar even in je reactie gezet, makkelijker klikbaar :)

Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.29 % door Wheeldigger op donderdag 29 oktober 2009 om 12:02:40.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 29 oktober 2009 om 18:52:32.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
- Splash screen, vind ik overbodig (taalselectie zou je op de home page zelf moeten doen, en de 2de keer een persoon naar de website komt is het best de vorige selectie (nl/fr) direct te kiezen)

- Ik vind het lettertype moeilijk om lezen, maar da's misschien omdat ik linux zit :) Een geschreven schrift lettertype is mooi om af en toe te gebruiken, daar zeg ik niks van :) alleen past het hier niet zo direct

- Toffe conceptcar, 'k heb deze ook nog gebruikt een paar jaar terug op een autowebsite :)

- wat is het nut van de wapperende vlag op de homepagina? is dit het logo van de firma

- het lettertype van de knoppen (home/stock/contact/webbescrhijving) is uiterst klein hier, heel moeilijk leesbaar imo

- de knoppen vind ik niet zo mooi, misschien dat een centrale uitlijning het beter zou maken, maar toch vind ik het niet zo super :s

- de stockpagina vind ik nog redelijk gelukt, maar je zou ze evt 2 per rij kunnen weergeven, je hebt er plaats genoeg voor, het zou het aantal pagina's schelen, en gebruikt je iets meer van de pagina op dit moment

- nogal weinig details, geen detailpagina per voertuig, maar deze info hangt ook af van de opdrachtgever, dusja, daar kan het zijn dat je beperkt bent geweest.

- vind de layout van de contactpagina op niks trekken, het adres is niet netjes uitgelijnd, 't staat precies allemaal door elkaar, en de uiteindelijke form staat dan rechtsboven uitgelijnd

- ivm de form, je kan er gewoon door spaties in te vullen en een emailadres op te geven, je kan evt iets meer invoercontrole doen door de spaties eruit te halen en dan pas de lengte van het veld te testen op inhoud... (de alla@alla.com was een test van mij ;))

- op pagina 2 staat de mercedez slecht uitgelijnd bij mij

- de wegbeschrijvingspagina vind ik niet zo mooi, het staat er bij mij ook heel klein in, een zwevend vierkantje in een groot content vierkant

- kvind de home pagina in de huidige form totaal niet nodig, een pijltje om een selectie te maken in de opties. Het is een autohandel, je kan misschien de laatste nieuwe stockvoertuigen weergeven, of gewoon de stocklijst als start kiezen

- waar is de html versie, voor de mensen die geen flash staan hebben op hun pc?

- kvind het jammer dat het zo in elkaar zit om eerlijk te zijn, het ziet er niet echt een autohandelsite uit, vind het moeilijk navigeren, en een foute keuze van lettertypes. Design is niet slecht, maar vind ik maar half uitgewerkt

* disclaimer *
't is allemaal natuurlijk mijn subjectieve visie, bedoeld als opbouwende kritiek. Screenshots kunnen indien deze gewenst zijn. Dan post ik ze wel in een latere reactie hoe de website er bij mij overkomt.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door thekid op vrijdag 30 oktober 2009 om 03:22:28.
thekid's avatar
Moderator
na in windows gekeken te hebben, blijf ik bij mijn standpunten :D
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door Nikeo op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:57:21.
Hartelijk bedankt voor de comment ik maak er dit weekend werk van apprecieer het echt
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 31 oktober 2009 om 13:09:20.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Dat is ook de opzet hier :)
Moest je ergens niet uitkomen, smijt het hier maar in het topic.
^ Reactie #5 geschreven door Nikeo op maandag 9 november 2009 om 08:23:43.
Ik kom ineens niet meer uit photoshop ik zie mijn afbeeldingen enkel bij navigator rechts boven en niet langer op het gewone werkblad ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt hoe komt dit?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.52 % door Nikeo op maandag 9 november 2009 om 08:24:04.
^ Reactie #6 geschreven door thekid op maandag 9 november 2009 om 15:40:04.
thekid's avatar
Moderator
screenshot?
^ Reactie #7 geschreven door Nikeo op maandag 9 november 2009 om 16:56:55.

http://img17.imageshack.us/img17/7945/naamlooslb.th.jpg
^ Reactie #8 geschreven door thekid op maandag 9 november 2009 om 18:08:40.
thekid's avatar
Moderator
mja, ik kan er niet direct mee helpen, maar Simon misschien wel, die is meer photoshopper :)
^ Reactie #9 geschreven door Simon op maandag 9 november 2009 om 18:52:48.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Wat gebeurt er als je het volgende doet?

Kies voor 'bring all to front' onder window->arrange

Bijlage:
http://www.multidesk.be/bijlage/128c862b33c7af100813153252b116fb.png

Of kijk eens of het venster wel aangevinkt staat onder 'window' en doe dit indien het niet zo is (onderaan het keuzemenu staat de bestandsnaam, bij mij in het blauw geselecteerd)

Bijlage:
http://www.multidesk.be/bijlage/d684ee252bccb5b916b98c068ca10c31.png
^ Reactie #10 geschreven door Nikeo op maandag 9 november 2009 om 20:13:56.
bring all to front staat er niet bij mij ...
en het window staat wel degelijk aangevinkt
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 35.29 % door Nikeo op maandag 9 november 2009 om 20:15:52.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen