Multidesk.be » Forums » Java » java applets offline in tekstdocumenten gebruiken

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door StOosh op zondag 25 oktober 2009 om 15:50:35.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Voor mijn 'eindwerk' op school moet ik een werk maken rond staande golven. Binnenkort moet ik mijn onderwerp voorstellen en wat info hierover geven.

Daarom had ik graag een Java applet die ik vond op internet gebruikt, maar is het mogelijk om een java applet te gebruiken in een ppt presentatie op een plaats waar ik (waarschijnlijk) geen internet ter beschikking heb?

Groeten
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 25 oktober 2009 om 16:32:49.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Ik vrees er zeer sterk voor dat dit zal kunnen. Je zou de applet wel kunnen filmen (screencast van maken) en vervolgens de film in de powerpoint zetten, weliswaar enkel als de applet geen tussenkomst verwacht van de gebruiker (dus dat je nergens op de applet moet drukken om het te demonstreren.

Wat je ook zou kunnen doen is ipv powerpoint te gebruiken een slideshow maken in HTML. Is weliswaar wat moeilijk om te doen, maar dan kan je wel gebruik maken van de applet volledig tonen.

Maar uiteindelijk vond ik het niet echt storend om de powerpoint presentatie even te sluiten om een extern programma (zoals een browser ofzo) te openen om iets extra te tonen.
^ Reactie #2 geschreven door StOosh op zondag 25 oktober 2009 om 16:38:55.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
ok, ik zal dan een filmpje proberen maken.

Bedankt :)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen