Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » all in one niet in alle gebieden optimaal

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Beesdjie op woensdag 23 september 2009 om 09:50:51.
Beesdjie heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
wie heeft goede adviezen voor mij?
1) ik zoek een printer (hoeft geen kantoorkwaliteit te zijn) die alleen z/w print; eerdere ervaringen met een kleurenprinter is dat de hele printer het niet meer doet als 1 van de kleurcartridges (bijna) leeg is; dat vind ik irritant als ik alleen maar op dat moment z/w wil printen.
2) mijn papieren foto's wil ik scannen, maar dan met een hoge kwaliteit met 2400 of meer optische dpi? Een all-in-one biedt die kwaliteit niet. Dus maar een losse scanner?

Ik heb gelezen dat er goedkope all-in-ones zijn, maar dat de cartridges heel duur zijn.......en niet navulbaar. Voorbeeld: de Lexmark X3650; dus dan ben je nog duur uit.
^ Reactie #1 geschreven door een gast op woensdag 23 september 2009 om 10:13:34.
Ik dacht dat Canon EN goedkope EN gemakkelijk hervulbare cartridges had.

Testje :

http://www.rawouters.nl/test_inkt_navullen.pdf
^ Reactie #2 geschreven door Beesdjie op donderdag 24 september 2009 om 18:05:53.
Beesdjie heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
dat is ook toevallig!
ik zag vandaag in de folder van Makro:
Canon Pixma MP630 voor € 99,99 excl btw.
3-in-1 scanresolutie 9600 x 4800 dpi (is dus erg hoog). Printresolutie: 9600 x 2400 dpi.
Nu alleen nog uitzoeken of de cartridges bijgevuld kunnen worden. Goede prijs, niet?
Groetjes uit het Amstellandse!
B
^ Reactie #3 geschreven door een gast op donderdag 24 september 2009 om 20:08:48.
Ga ervoor, zou ik zeggen.
Ik denk niet dat je hogere scanresoluties gaat vinden in een all-in-one.

Toch niet in die prijsklasse
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen