Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » Apple Mac: strandbal blijft draaien en programma wordt afgebroken (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door snofla op vrijdag 28 augustus 2009 om 13:52:16.
snofla heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Wie heeft raad voor mij maar de laatste maanden, wanneer ik gelijk wat aanklik, verschijnt die verdomde strandbal steeds en blijft maar draaien, draaien,...

Een ander probleem is dat ik met de regelmaat, en gelijk ook bij welk programma dan ook, plots een melding krijgt dat dat bepaalde programma werd afgebroken maar dat het geen schadelijk gevolgen kent voor de overige software.

Wie kent dit probleem ook en wat hem je er aan gedaan aub. Dank u.

Alfons Maes
--knip--

Opmerking van de crew

Ik heb je titel gewijzigd, het onderwerp in de correcte categorie geplaatst en je email adres verwijdert. Je kan gebruik maken van abonnementen om op de hoogte gehouden te worden van wijzigingen in je onderwerp ;)
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.67 % door SMG op vrijdag 28 augustus 2009 om 13:58:39.
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op vrijdag 28 augustus 2009 om 14:26:13.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Heeft die Mac ook een OS?

Als dat al maanden duurt misschien tijd om eens alles te herinstalleren.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Simon op zaterdag 29 augustus 2009 om 12:51:47.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Welke versie van OS X draait er op je Mac? Welke mac heb je? Zit er al een intel processor in?
^ Reactie #3 geschreven door snofla op donderdag 3 september 2009 om 21:38:33.
snofla heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
versie is 10.5.7

processor 2.16 GHZ Intel Core 2Duo
^ Reactie #4 geschreven door Simon op vrijdag 4 september 2009 om 14:21:24.
Simon's avatar
10.5.8 is ondertussen ook al uit. Het is misschien verstandig om die ook eens te installeren.
Anders zou ik ook niet weten wat je nog kan doen. Ik zou gewoon eens te rade gaan bij een Apple premium reseller in je buurt. Zij hebben speciaal opgeleide mensen die raad weten met zulke problemen.
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op vrijdag 4 september 2009 om 14:37:27.
Cdude's avatar
Wat dacht je van een Mac-forum?
Re(sellers) zijn verkopers.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 4 september 2009 om 16:10:33.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Er zitten helaas niet veel Maccers hier, waardoor een antwoord soms lang laat wachten.
Voor een vraag als deze ben je denk ik bij Macwereld het beste af.
Daar zit Wheely ook (te leren) (als lid) :)
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op vrijdag 4 september 2009 om 16:18:13.
Cdude's avatar

Randinformatie

Heeft Wheely dan een OSX draaien?
^ Reactie #8 geschreven door Simon op vrijdag 4 september 2009 om 17:38:10.
Simon's avatar
De meeste Apple premium resellers zijn ook Apple Authorised Service Providers. Er lopen altijd mensen rond die speciaal opgeleid zijn om herstellingen te doen.
http://www.apple.com/benl/buy/apr/?esvt=GOBEE105153524&esvadt=999999-0-1145509-1&esvid=100267 zie service en ondersteuning
^ Reactie #9 geschreven door Cdude op vrijdag 4 september 2009 om 17:42:58.
Cdude's avatar
Bedankt voor de link die je mij , ex 3 Mac's eigenaar, geeft ;)
Bij herstellingen denk ik eerder aan hardware, niet software.
^ Reactie #10 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 4 september 2009 om 18:44:07.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Wheely HAD een G3, heb er iemand blij mee gemaakt.
En ik weet nooit wat ik in de schoot geworpen krijg ;)
^ Reactie #11 geschreven door Cdude op vrijdag 4 september 2009 om 18:47:57.
Cdude's avatar
Wow, zelfs ik ben begonnen met G4 tot Powermac.
Maar sedert http://www.osx86project.org/ hoef je geen Mac meer te bezitten.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen