Multidesk.be » Forums » Feedback » Verjaardag (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Charlie-50 op vrijdag 28 augustus 2009 om 10:02:13.
Charlie-50 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
Hoi, ik ben er vandaag bij gekomen als nieuw lid, ik heb de verjaardag datums gevonden van de leden die vandaag jarig zijn, ik heb iedereen een gelukkige verjaardag gewenst, mijn vraag: kan ik met één enkel bericht alle jarige leden een bericht sturen inplaats van dat ik dat individueel moet doen.

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
SMG
^ Reactie #1 geschreven door SMG op vrijdag 28 augustus 2009 om 10:33:03.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Leuk dat je al die mensen een gelukkige verjaardag hebt gewenst. Helaas komen veel van niet dagelijks online en zullen ze misschien binnen een paar maand die melding zien. Automatisch sturen wij een mailtje naar de jarigen om hen vanwege Multidesk.be en al zijn leden te feliciteren.

Het plaatsen van berichten in massa is overigens wat gevaarlijk. Jij wilt er misschien onschuldig een proficiat mee plaatsen, maar iemand anders kan het gewoon gebruiken als spam methode.
^ Reactie #2 geschreven door sletsie op vrijdag 28 augustus 2009 om 10:34:53.
sletsie's avatar
Multiviteit: 1114
je bent mij vergeten denk ik charlie-50 :D:D
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op vrijdag 28 augustus 2009 om 12:18:11.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5428
Eat my shorts :)
Als je dan toch die moeite doet om ze te vinden vind ik een persoonlijk berichtje toch een minimum hoor ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen