Multidesk.be » Forums » Unix/Linux » Garmin Trip & Waypointmanager wil niet installeren

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 17 augustus 2009 om 19:23:41.
Hallo

Ik heb alle aanwijzingen keurig opgevolgd maar de intsallatie loopt vast in het eerste scherm.
Zodra ik kies voor installatie met wine, krijg ik het installscherm van de Trip&waypointmanager. wat dan direct opvalt dat is dat de knoppen voor volgende en annuleren onderin ontbreken.
Geef je in het scharm, in het aanklik vakje aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden, dan staat het programma vast. Er is dan geen mogelijkheid om op een knop met [ volgende] te klikken. Ik heb al van alles geprobeerd met daarbij ook de configuratie van wine met inbegrip van de geemuleerde schermgrootte maar het blijft zoals het is. Misschien weten jullie een goede oplossing daarvoor?
Ik gebruik een HP laptop met een scherm van 1024 x 768 .

Alvast bedankt

Paul
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 17 augustus 2009 om 19:52:15.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Welke aanwijzingen heb je eigenlijk gevolgd? Een soort van handleiding om dit programma te installeren op Wine?
Wine is geen 100% garantie dat het zal werken. Wine is letterlijk 'op goed geluk'.

Op de site van WineHQ (link) zie ik helaas geen goed nieuws voor dit programma. De kans dat dit dus zal werken is zeer klein.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.62 % door SMG op maandag 17 augustus 2009 om 19:52:34.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen