Multidesk.be » Forums » PDA » HTC Magic schakelt zichzelf uit

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 9 augustus 2009 om 14:07:41.
Hallo,

Mijn Magic heeft zichzelf nu al 2 keer vanzelf uitgeschakeld.
De eerste keer moest ik de hele tel uit elkaar halen om deze vervolgens weer in elkaar te knutselen alvorens deze weer wou opstarten.

Vandaag is de 2e keer dat ie spontaan uitgaat.

Dit keer kon ik em weer aankrijgen door op de ON-knop te drukken.

Desalniettemin verontrust me dit toch wel een beetje.
Ik heb namelijk speciaal een abo genomen voor dit mobieltje, en dan krijg ik nu al te maken met dergelijke mankementen (ik heb em nog maar 2mnd).

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dergelijke problemen met hun Magic en wat zij hebben gedaan om dit te verhelpen (terugsturen en nieuwe mob gekregen wellicht?).

Ik hoor graag van u!

Mvg,
Magica88

PS:
Beide keren lag het niet aan de batterij, deze was namelijk in beide gevallen net opgeladen tot 100%.
^ Reactie #1 geschreven door StOosh op zondag 9 augustus 2009 om 14:13:44.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Misschien kan je beter terug naar de winkel gaan en het probleem uitleggen, als je er zelf aan gaat prutsen loop je het risico dat je garantie vervalt... ;)
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op zondag 9 augustus 2009 om 17:31:29.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Ik denk dat na "...de hele tel uit elkaar halen om deze vervolgens weer in elkaar te knutselen..."
je garantie wel kan vergeten.(bonk)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op maandag 10 augustus 2009 om 00:55:46.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Magic...whats in a name ;)

Terugbrengen naar de winkel->garantie.
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 10 augustus 2009 om 12:59:15.
Hallo,

Dank voor het spoedig reageren.

Met 'uit elkaar halen' bedoelde ik slechts de simkaart verwijderen en opnieuw erin doen.
Ik heb niks los lopen schroeven oid..

Anyways, ik denk dat ik indd maar contact op zal nemen met de leverancier hierover.
Hopelijk kunnen zij mij een verklaring geven hiervan.

Mvg
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op maandag 10 augustus 2009 om 13:08:24.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Zeggen wat je bedoelt. Is daarvoor taal niet uitgevonden? ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door een gast op maandag 10 augustus 2009 om 18:04:20.

Dixit

Dixit Cdude op 10/08/2009 13:08:24:

Zeggen wat je bedoelt. Is daarvoor taal niet uitgevonden? ;)

Lees je eigen onderschrift.
I rest my case.

Mochten er meer mensen op dit probleem stuiten:
Klantenservice Nederland: +31-207-157-310 .

Peace
^ Reactie #7 geschreven door Wheeldigger op maandag 10 augustus 2009 om 18:14:28.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Cdude is regelmatig in een lollige bui, het went.... ;)
"de hele tel uit elkaar halen om deze vervolgens weer in elkaar te knutselen"
laat weinig te wensen over voor iemand die in de ene hand een schroevedraaier, en in de andere hand een toetsenbord vast heeft.
Och, leert ons allen wat :)

Wil je laten weten wat klantenservice van de tel vond?
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen