Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » [javascript] source code voor popup-calendar control

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op woensdag 5 augustus 2009 om 18:18:49.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
ik had da nodig in onzen .net website, en de basis calendarcontrols vond ik nu niet bepaald mooi ogen, en ook nogal onhandig (grote control, veel functionaliteit da wel, maar werkt niet altijd zoals je het voor ogen hebt, neemt teveel plaats in).

heb dus een javascript popup date tooltje geschreven, 't is in principe voor gelijk welk type SSS (Server Side Scripting), zolang je maar bij een submit de geposte vars kunt opvragen

vragen over hoe te implementeren mogen steeds.

Javascript en css zitten hier nog in 1 bestandje, 't was ook maar om het testen mogelijk te maken, in mijn live versie zit dat ook anders verwerkt, maar allé, azo kan je er ook mee overweg.

Just een kleine opmerking, javascript heeft blijkbaar geďmplementeerd om maanden als 0 based index op te geven, je zal dus +1 bij de doorgegeven maand moeten doen :)

je kan zonder datum specifiëren en aanroepen, of met een datum ('jaar-maand-dag'). Bij een post/get, moet je daar dus aan denken dat je de geselecteerde datum als startdatum kiest voor het script of hij zal weer op de startdatum staan ;)

samen in de zip zit ook nog 1 icoontje die als dropdown stukje dient...

twerkt hetzelfde op IE8/FF/Chrome, een lagere IE heb ik hier nergens staan, dus moeilijk te testen :) da mag anders steeds vermeld worden :)

enige bugs mogen ook steeds vermeld worden :)
Bijlage: 91f6fc701d9932fc90de4bac2032779d.zip
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen