Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » 2 grafische kaarten

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 3 augustus 2009 om 15:07:34.
hallo iedereen,

Ik heb hier een pc met onboard grafische kaart. Ik heb hier een andere grafische kaart in een vrij slot gestoken. In apparaatbeheer zie ik dat de kaart geod geinstalleerd werd. Maar als ik m'n scherm aansluit op de nieuwe grafische kaart krijg ik een 'no signal' melding. geen beeld dus. Via de oude onboard kan ik nog wel werken. Hoe los ik dit op? Moet ik in apparaatbeheer de oude kaart uitschakelen? Loop ik dat het risico dat als de nieuwe kaart nog steeds geen beeld geeft, ik via de oude kaart ook niets meer ga zien?

Iemand een oplossing voor mijn probleem?

Bedankt.

Tim
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op maandag 3 augustus 2009 om 15:12:42.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Hoi Tim,

Je onboard GPU uitschakelen doe je in het BIOS dus die kan je altijd weer opzetten.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.13 % door Cdude op maandag 3 augustus 2009 om 15:13:44.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door k_a_lf op maandag 3 augustus 2009 om 15:14:45.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
Kijk ook eens even na of je nieuwe grafische kaart een extra aansluiting is voorzien voor een voedingskabel. Als dit het geval is, zal je kaart ook geen beeld geven als die voedingskabel niet aangesloten is.
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op maandag 3 augustus 2009 om 15:22:07.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Randinformatie

Hier nog een mooi overzicht van hoe je te werk gaat :
http://www.whatthetech.com/2009/04/04/disable-onboard-graphics-card-and-install-a-new-graphics-card/
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door k_a_lf op maandag 3 augustus 2009 om 16:13:31.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
Is gewoon een probleem dat ik op een ander forum wel eens tegenkom;).

Randinformatie

Heb het een tijdje terug wel gehad dat ik de voedingskabel niet in mijn modulaire voeding had gestoken:p
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen