| ^ Onderwerp geschreven door 58willy op donderdag 25 juni 2009 om 10:41:24. |
 Multiviteit: 34 | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Kan iemand me helpen??
ik heb een Asus Wireless router gekocht en US robotics Wireles PCI adapter
ik heb dit zoals voorgeschreven bij de bijhorende handleidingen géinstalleerd en systeem werkt perfekt, maar................
als ik dan de pc uitzet en terug opstart heb ik geen verbinding meer met internet????
wat is het probleem ??
dank u bij voorbaat |
|
| ^ Reactie #1 geschreven door Kilian op donderdag 25 juni 2009 om 11:36:33. |
 Multiviteit: 1462 Cookiemonster Evil | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Zou je even kunnen zeggen welk besturingssysteem je hebt? Je zou ook eens moeten nakijken of je de adapter automatisch laat verbinden met je draadloos netwerk. Als dit niet is heb je natuurlijk geen internet... 
KilianEen computer heeft me eens verslagen met schaken, maar in het kickboksen kon hij me niet de baas... |
|
| ^ Reactie #2 geschreven door 58willy op donderdag 25 juni 2009 om 17:01:37. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Hallo Kilian
ik gebruik win xp sp3
ik heb ondertussen al gekeken in die handleiding van de wireless adaptor maar ik kan daar nergens iets van terugvinden ivm automatisch verbinden
mvg
willy |
|
| ^ Reactie #3 geschreven door Cdude op donderdag 25 juni 2009 om 17:49:08. |
 Multiviteit: 4056 Eat my shorts :) | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Gewoon eens snuffelen in de eigenschappen (rchtsklikken) van de draadloze connectie in windows.
Dixit Enable and Disable Automatic Wireless Network Configuration
To enable automatic configuration, ensure the "Use Windows to configure my wireless network settings" checkbox is checked on the Wireless Networks tab of the Wireless Network Connection properties window. Automatic wireless Internet / Wi-Fi network configuration will be disabled if this checkbox is unchecked. You must be logged on with Windows XP administrative privileges to enable / disable this feature.
http://compnetworking.about.com/od/windowsxpnetworking/a/automaticwifixp.htm"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth" |
|
| ^ Reactie #4 geschreven door 58willy op donderdag 25 juni 2009 om 20:06:07. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Hoi
oké bedankt
ik ben wel geen crack in het engels maar zal zo wel lukken , denk ik
gr |
|
| ^ Reactie #5 geschreven door Cdude op donderdag 25 juni 2009 om 20:11:00. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid anders vraag je maar ....of :
http://translate.google.com/translate_t?hl=nl#
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth" |
|
| ^ Reactie #6 geschreven door 58willy op vrijdag 26 juni 2009 om 06:25:37. |
- Reageren
ja, van harte bedankt
nog een vraagje
wat werkt er het best(snelst) bij draadloos surfen, ingebouwd PCI wireless kaartje of
Wireless USB stick ??
dank u
vr gr
willy |
|
| ^ Reactie #7 geschreven door Cdude op vrijdag 26 juni 2009 om 09:20:21. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Zééééééér afhankelijk van merk en de lokale omstandigheden.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
|
| ^ Reactie #8 geschreven door 58willy op vrijdag 26 juni 2009 om 11:03:16. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Oké
bedankt
mvg
willy |
|
| ^ Reactie #9 geschreven door Cdude op vrijdag 26 juni 2009 om 11:11:12. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid het enige dat je je kan stellen is dat bepaalde merken beter zijn (Linksys) en je best router en best van hetzelfde merk zijn.
Snel is draadloos 802.11g, vergeleken met kabel,niet.
Net voldoende om te surfen en mailen. "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
|
| ^ Reactie #10 geschreven door 58willy op vrijdag 26 juni 2009 om 13:45:42. |
- Reageren
oké, bedankt voor de info
is me ondertussen gelukt
inderdaad, wel trager dan kabel
nogmaals bedankt
mvg
willy |
|