Multidesk.be » Forums » Sitechecks » http://www.triathlonbrasschaat.com

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Kilian op donderdag 4 juni 2009 om 19:53:09.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
http://www.triathlonbrasschaat.com
Geen sitecheck, want het beheer wordt enkel door mij gedaan, design is niet van mij, maar een vraag. Wie krijgt er hier bovenaan de volgende mededeling:

Dixit

Op dit moment wordt de website verhuisd naar een nieuwe server. Om geen inschrijvingen verloren te laten gaan is het momenteel niet mogelijk om in te schrijven. Alle problemen zullen morgen waarschijnlijk van de baan zijn.

Het probleem is dat gisteren iedereen (ik ook) naar de nieuwe server verwezen werden dmv de nameservers. Nu vallen sommige mensen terug op de oude server, maar waarom is een raadsel. Ik heb het nu ook, terwijl sommige andere mensen dit niet hebben.

Intussen heb ik aan de serverbeheerder van de oude site gevraagd om de website in te framen bij hem, en naar mij te sturen, maar dit kan wss pas morgen gebeuren. Daarom zou het tof zijn moest ik hier nu iets aan kunnen doen.

Kilian

Ps. aub niet inschrijven (om te testen). De inschrijvingen komen niet bij mij terecht dus dit zou voor verwarring kunnen zorgen. Tenzij je wilt meedoen natuurlijk :d

^ Reactie #1 geschreven door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 19:56:58.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Ik krijg de melding alvast niet maar kga wel meedoen aan de "just 4 fun" :)

EDPnet (Belgacom )
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.5 % door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 20:05:38.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door thekid op donderdag 4 juni 2009 om 20:00:11.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
nou, dat probleem met de name servers duurt maximaal 48 u hoor, niet op letten, binnenkort zal alles opgelost zijn

ikzelf krijg de melding niet

*edit*

telenet

nou di -> do 48u :) wie weet heb je de melding op de verkeerde site gezet? :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 25.89 % door thekid op donderdag 4 juni 2009 om 20:03:13.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door Kilian op donderdag 4 juni 2009 om 20:01:30.
Aha, dan zie ik je die dag nog. Ik sta eerst in de wisselzone na het zwemmen, en dan moet ik de website in het oog houden en uitslagen update...

Tot dan!
Maar er zijn nog steeds 2 versies in de lucht, en CTRL + F5 helpt ook niet...

@Thekid: nameservers zijn dinsdag gewijzigd, en nu begint de miserie...
Was het dat maar...

--edit--
Vermeld anders ook even je providerd. Ik heb Telenet.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.16 % door Kilian op donderdag 4 juni 2009 om 20:02:13.
^ Reactie #4 geschreven door StOosh op donderdag 4 juni 2009 om 20:01:39.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Ik heb ook niets van speciale melding gekregen... ;)
^ Reactie #5 geschreven door SMG op donderdag 4 juni 2009 om 20:12:16.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Geen melding hier (Telenet)
^ Reactie #6 geschreven door Kilian op donderdag 4 juni 2009 om 21:17:19.
Bij mij nu ook weg :s

Ik snap er niets van. Eerst dacht ik dat het aan mij lag, en heb op zo'n site waar je je site in iedere browser kan testen even die url ingevoerd. Daar gaf ie er een deel met rood, en een deel zonder.

Ik snap er niets van. Morgen zal ik met die serverbeheerder wel iets kunnen uitwerken...

Bedankt!
Kilian
Ps. meedoen kan nog altijd :d
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen