Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » probleem drivers installeren, weghalen

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door ErwinVos op donderdag 4 juni 2009 om 15:05:28.
ErwinVos heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 210
Hoi.

Ik heb wat problemen met me drivers.
ik heb geen display driver meer, en ook geen catalyst control centre.
een vriend van me wou gisteren ccc repareren omdat deze het niet meer deed, en hij update mijn drivers.
maar nadat hij de alle oude ati dingen had verwijdert en een nieuw had geinstalleerd gebeurde er niet veel.
of niet veel, ze bleven weg; geen display driver en ccc meer., Een paar andere geprobeerd maar dat lukte ook niet.
deze drivers hadden we geprobeert
9-5_vista32_win7_32_dd_ccc_wdm_enu
9-4_vista32_win7_32_dd_ccc_wdm_enu

en nog wat ouder maar die deed het ook niet =S

en me resolutie en ander beeldscherm instellingen kunnen niet meer terug.
(kon eerst resolutie van 1440 bij 900 doen nu nog maar 1024 bij 786.

Bijlage: dxdiag toen er nog niks was gebeurt 4ba6cb279d0432a035ec17be479e9152.txt

Bijlage: dxdiag na dat het fout ging... 57eb647867236ec1cfe61bb61a56b41e.txt
bedankt alvast!
^ Reactie #1 geschreven door thekid op donderdag 4 juni 2009 om 15:15:22.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
heb je al eens geprobeerd de drivers te installeren van je laptop maker? 'k vermoed dat het over een laptop gaat?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 15:39:05.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Yep, een TOSHIBA System Model: Satellite P300

Hier vind je alle drivers :

http://be.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?LNG=10&service=BE

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door thekid op donderdag 4 juni 2009 om 15:56:21.
thekid's avatar
Moderator
en na eens nagekeken te hebben vraag ik mij af vanwaar de versies komen die je zelf zegt geďnstalleerd te hebben, want daar zag ik niet eens (onder mobility) de kaart die je aangaf op ATI drivers en ook geen zo'n versies op de Toshiba website :D
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 16:03:47.
Cdude's avatar
Tot die conclusie was ik ook al gekomen dus het lijkt me logisch dat ze : " wat problemen met me drivers "hebben :p
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.54 % door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 16:20:49.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door ErwinVos op donderdag 4 juni 2009 om 17:26:53.
Dank je probleem verholpen.
bedankt alvast!
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 17:33:38.
Cdude's avatar
Hoe?
^ Reactie #7 geschreven door ErwinVos op donderdag 4 juni 2009 om 18:22:42.
Door de display driver te downloaden van die site die jij gaf.
Die deed het wel goed. Ik downloade van deze http://support.amd.com/us/gpudownl
oad/Pages/index.aspx site maar daar werkte het niet goed.
(thumbsup)

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.71 % door ErwinVos op donderdag 4 juni 2009 om 18:23:35.
bedankt alvast!
^ Reactie #8 geschreven door thekid op donderdag 4 juni 2009 om 18:28:04.
thekid's avatar
Moderator
vaneigens niet, aangezien het niet het model van videokaart was dat u had :)

mobility (dus voor laptop) drivers best steeds van de laptopfabrikant hun website halen! Ati & Nvidia geven bijna geen support meer op laptop chipsets ;)
^ Reactie #9 geschreven door Cdude op donderdag 4 juni 2009 om 18:44:25.
Cdude's avatar
Alé dan(party)

Tip : haal ineens alle drivers af en brandt ze op CD'tje.
In geval van problemen in de toekomst heb je ze altijd bij de hand.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen