Multidesk.be » Forums » Beveiliging » avg free 8.5 build 329

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Nitwit op dinsdag 12 mei 2009 om 15:20:19.
Nitwit heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 331
Hallo,

Zojuist heb ik avg free 8.5 gedownload, maar nu kan ik geen berichten meer ontvangen en versturen in mijn outlook. Ik weet dat ik het de vorige keer ook had, maar ik weet niet meer hoe ik dat opgelost heb. Weet iemand raad?? Ik red me nu doordat ik een nieuw e-mail adres heb aangemaakt. Hoe dat dan zit begrijp ik ook niet, maar zo kan ik iig wel berichten ontvangen.

Bedankt alvast voor jullie reactie.
Nitwit
^ Reactie #1 geschreven door Nitwit op woensdag 13 mei 2009 om 14:08:34.
Inmiddels heb ik het probleem zelf verholpen door wat instellingen in de accounts te veranderen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar alles werkt weer. Gelukkig!!
^ Reactie #2 geschreven door een gast op woensdag 13 mei 2009 om 18:33:34.
Mogen we weten welke instellingen die "wat" zijn?
Misschien handig voor de toekomst. ;)
^ Reactie #3 geschreven door Nitwit op woensdag 13 mei 2009 om 19:01:27.
De servergegevens inkomende en uitgaande mail (pop en smtp) en de poortnummers heb ik veranderd. Ik weet niet of het nu anders is dan voorheen (voor de installatie) maar nu werkt alles weer.(party)
^ Reactie #4 geschreven door een gast op woensdag 13 mei 2009 om 19:34:10.
Hum, er is maar één juiste server en dus één juiste reeks gegevens voor in- of uitgaande mail.
^ Reactie #5 geschreven door Nitwit op woensdag 13 mei 2009 om 19:47:42.
't Zal allemaal best. Maar eerst werkte mijn e-mail niet meer en nu wel. Dus hoe het zit? Dat weet ik niet...
^ Reactie #6 geschreven door thekid op woensdag 13 mei 2009 om 19:50:37.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Sommige emailprogs passen de smtp en pop server aan zodat zei eerst de e-mail ontvangen alvorens ze deze doorsturen naar de e-mailclient...

Uw aanpassing gaan vermoedelijk ervoor zorgen dat je inkomende en uitgaande e-mail niet meer gescant zullen worden, denk ik :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #7 geschreven door Nitwit op woensdag 13 mei 2009 om 21:28:47.
jawel, ze worden nog steeds gescand!
^ Reactie #8 geschreven door thekid op woensdag 13 mei 2009 om 21:32:10.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
dan no problem :) sommige av scanners werken echter wel met aangepaste pop/smtp servers :) goed dat je nog even kon checken :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #9 geschreven door Nitwit op woensdag 13 mei 2009 om 23:11:28.
Nou hoe het werkt of hoe het allemaal gaat weet ik ook niet. Maar dat alles het nu goed doet dat is zeker. Ik weet dat ik dit probleem de vorige keer ook had. Maar ik ben vergeten hoe ik dat toen heb opgelost. Zal wel hetzelfde zijn geweest.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen