Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » fan defect van grafische kaart

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 17 april 2009 om 15:44:44.
Hallo.

Ik heb vermoedelijk hetzlefde probleem. De ventilator stuk waardoor dfe grafische kaart te warm wordt en na verloop van tijd er voor zorgt dat het systeem crasht.

Ik ben dan ook benieuwd of je een vervangende ventilator hebt gevonden.

M.vr.gr. Aloys Sanders

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht in een nieuw onderwerp geplaatst zodoende alles overzichtelijk te houden. Het originele onderwerp kan je hier terugvinden.
SMG
^ Reactie #1 geschreven door frankdelrue op vrijdag 17 april 2009 om 20:14:55.
frankdelrue heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 46
Hi,
Ik vrees dat ik u niet verder kan helpen, want voor ik iets had ondernomen, was mijn kaart helemaal om zeep (door oververhitting). Mijn PC liep daardoor dan ook vast, (met af en toe vreemde dingen op het scherm).
Heb dan maar een gewone VGA kaart erin gestoken (gebruik mijn Pc toch niet voor games of andere zware grafische toepassingen).
Mvg., Frank Delrue
^ Reactie #2 geschreven door SMG op vrijdag 17 april 2009 om 21:08:36.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Het is natuurlijk zeer af te raden om verder te werken met je PC terwijl je grafische kaart geen koeling krijgt...
Je kan echter in de winkel een nieuwe koeler kopen (http://www.loveno.be/categorie/331 -> om maar een voorbeeld te geven hé ;))

Let wel op, niet elke koeler past op jouw grafische kaart! Ik heb er echter geen verstand van maar als je zegt welke grafische kaart je hebt, dan zal iemand anders met meer kennis over hardware je misschien verder kunnen helpen ;)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen