Multidesk.be » Forums » Games » uitbreidingspakketten van de sims 2 geven problemen

• Pagina
  • [1]
  • 2
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door liesjen op zondag 15 maart 2009 om 22:10:37.
liesjen heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 5
hoi hoi allemaal

ik heb een probleem met mijn uitbreidingspakketten van de sims 2. nl "de sims gaan het maken" en "de sims op reis".
ik heb het basispakket van de sims 2 goed kunnen installeren.

het probleem is het volgende:
ik steek de cd-rom in en soms begint de installatie vanzelf
soms moet ik via mijn computer naar de cd-rom gaan en dubbel klikken

de installatie verloopt vlot. op het einde van de installatie vraagt de computer om
cd 4 van de sims 2 in de computer te stoppen zodat er kan geupdate worden.
maar vanaf ik die cd erin stop loop het mis. dan zegt hij dat de update niet lukt
en wordt de installatie afgebouwd tot 0 en is't gedaan.

kan iemand mij soms helpen?
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 15 maart 2009 om 22:59:59.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Installeer eerst eens de volgende patchen : De Sims 2 patch(CD-versie), De Sims 2 Gaan het Maken patch,

http://www.desims2.nl/files.list.asp?nav_page=2&category=16&searchstr=

Ik veronderstel dat je weet dat het de 4de CD van het basispakket is welke je op't einde moet invoeren?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door liesjen op maandag 16 maart 2009 om 18:18:48.
ja heti s idd de 4e CD van het basispakket the sims 2 da'k er moe insteken
^ Reactie #3 geschreven door thekid op maandag 16 maart 2009 om 18:22:47.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
is het dan opgelost ook Liesjen?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door liesjen op maandag 16 maart 2009 om 20:34:22.
ik heb die sims 2 patch gedownload en geinstalleerd maar het werkt nog altijd niet :s
ik stop cd-rom 4 in bij de installatie van de sims gaan het maken en hij blijft dezelfde foutmelding geven.
toen ik de patch de eerste keer wilde installeren gaf hij de foutmelding dat ik er de verkeerde cd-rom had ingestoken terwijl het wel cd4 van de sims 2 was dat ik had ingestoken.
ik heb het dan nog een keer geprobeerd maar k'ben nu niet zeker of hij effectief goed gedaan heeft.

lukt allesinds nie
help?
^ Reactie #5 geschreven door een gast op zondag 3 mei 2009 om 14:05:37.
hee, ik heb precies hetzelfde probleem
alle patches doen het niet
en heb sims al heel vaak opnieuw geinstalleerd
en iedere keer als die om cd4 vraagt steek ik die in
en dan gaat het mis
de basis sims2 doet het wel gewoon
ik heb al vanalles geprobeerd
ook studentenleven, family funstuff, seasons, glamourlife en alle andere uitbreidingspakketten doen het niet
ik wil echt sims nachtleven spelen
ik hoop dat iemand het probleem weet waarom die het na het insteken van cd4 het niet meer doet?
^ Reactie #6 geschreven door liesjen op zondag 3 mei 2009 om 16:46:03.
hoi
ja dit is inderdaad precies wat ik ook heb !
perfect omschreven
sims 2 spelen lukt perfect maar een sims 2 uitbreidingspakket installeren gaat niet
het is idd na die cd4 dat het niet meer lukt. ik hoop ook van harte op een oplossing van het probleem !!!!!
nu zit ik met een aantal uitbreidingspakketten die ik niet meer kan spelen
^ Reactie #7 geschreven door een gast op zondag 3 mei 2009 om 16:48:23.
Als jullie allemaal hetzelfde probleem hebben zou ik toch eens contact opnemen met de verdeler/fabrikant.
^ Reactie #8 geschreven door een gast op maandag 4 mei 2009 om 11:50:24.
ik heb gezlezen wat jullie probleem is. dat had ik ook de maxis of de sims 2 site kan je update's downloaden en als je die eerst instaleert voor je de uitbreiding instaleert dan geeft niet meer aan dat het niet lukt want dan doet ie het gewoon.

hopelijk lukt het nu
^ Reactie #9 geschreven door een gast op maandag 4 mei 2009 om 13:08:23.
hee, ik heb eens geprobeerd om een ander uitbreidingspakket te installeren
dit keer sims2 gaan het maken
maar geeft precies dezelfde problemen
nu zegt die zelfs dat ik de sims2 niet of onjuist geinstalleerd heb
terwijl die er gewoon opstaat
zelfs met die patch van de sims2 site doet die het nog niet
aaargh:(
^ Reactie #10 geschreven door een gast op donderdag 21 mei 2009 om 18:36:51.
Weet iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik heb het zelf ook, ben nou al weken aan het proberen maar niks werkt. Hiervoor heb ik alle uitbreidingspakketten al eens geinstalleerd gehad, maar eraf gehaald (netjes door te deinstalleren, dus daar ligt het ook niet aan). Vind het nou wel weer eens tijd om het normaal te kunnen spelen..
^ Reactie #11 geschreven door een gast op woensdag 17 juni 2009 om 15:05:46.
Ik weet niet of het werkt... Maar het werkt hier wel.
Als je klaar bent met de installatie en hij vraagt voor updaten doe dan dit:
Meld je af. Doe alles wat je van foutmeldingen krijgt op nu Beendigen en dan log je weer in en dan: Voila!

WAARSCHUWING:
IK HEB HET ZELF GEDAAN, HET WERKT. MAAR IK KAN MAAR EEN UITBREIDING TEGELIJK OPSTARTEN! DUS HET KAN ZIJN DAT DE SIMS 2 EEN BEETJE... KAPOT IS ALS JE DIT DOET!
^ Reactie #12 geschreven door een gast op woensdag 24 juni 2009 om 17:02:54.
Hallo weet iemand een winkel waar ik de basispakketen kan kopen?%-)
^ Reactie #13 geschreven door Cdude op woensdag 24 juni 2009 om 17:09:49.
Cdude's avatar
Waarschijnlijk in elke gameshop of online :

http://www.bol.com/nl/p/games/the-sims-2-festive-holiday-stuff/1004004004483743/index.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #14 geschreven door een gast op dinsdag 18 augustus 2009 om 10:37:06.
ik heb de uitbreiding van sims 2 "de sims gaan het maken" ik stop de CD-rom erin dan kan ik het spelen maar je ziet altijd van die strepen in de sims een beetje storing ofzo..
en dan na een tijdje blokeerd de sims en ik kan dan niets meer doen.

weet iemand soms wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?
^ Reactie #15 geschreven door een gast op zaterdag 26 december 2009 om 11:27:31.
Ik heb al mijn sims 2 spellen verwijderd van mijn computer (vista) en opnieuw geinstalleerd, want ik wilde opnieuw beginnen. Maar ik heb de sims 2 seizoenen niet verwijderd ( geen idee waarom eigenlijk) maar als ik de sims 2 seizoenen opstart krijg ik gewoon weer zoals het was. Met al mijn opgeslagen dingen. Dat maakt niet uit. Maar ik kan de sims 2 Huisdieren niet meer installeren. Als ik die cd in mijn pc doe dan start hij het spel gewoon meteen op. Terwijl ik hem helemaal heb verwijderd. en ik kan hem ook niet installeren. Want als ik De sims 2 seizoenen op start krijg ik zo'n venstertje van : als je nu doorgaat loop je het risico dat je huisdieren worden verwijderd uit je gezinnen omdat je de sims 2 huisdieren hebt verwijderd van je computer. Maar ik kan de sims 2 huisdieren niet meer installeren.

Zou iemand mij kunnen helpen/raad geven, want ik weet echt niet wat ik moet doen
Ik hoop dat jullie het nog snappen want het is best verwarrend:P
^ Reactie #16 geschreven door Cdude op zaterdag 26 december 2009 om 11:34:19.
Cdude's avatar
Ik alvast niet ... (dog)
^ Reactie #17 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 26 december 2009 om 12:33:48.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Ik wel, die Sims zijn net een virus :)

De´nstalleer alles van de Sims.
Neem *dit artikel* eens door en voer het uit.

Daarna de pakketten in de juiste volgorde installeren.
^ Reactie #18 geschreven door een gast op donderdag 25 maart 2010 om 17:47:21.
hoi
ik heb een probleem met mijn sims 2
als ik mijn sims 2 basis installeer gaat het nog, maar als ik de basis wil opstarten zegt hij dat er meerdere spellen erop staan van de sims en dat ik ofwel . moet opstarten ofwel 'e' . kan iemand mij hiermee helpen.
^ Reactie #19 geschreven door een gast op woensdag 14 april 2010 om 12:18:10.
Mensen,

ik kan mijn uitbrijdingspaket "De sims2 Studentencollectie" niet verwijderen. Ik heb al geprobeerd om alle maps en bestanden hiervan te verwijderen, maar als je een ander spel wilt spelen van de sims krijg je dit:

'Je start de verkeerde versie van De Sims 2 op. Start De Sims 2tm Studenten Collectie op om te spelen.'

Ik weet niet meer wat te doen. Volgens mij staat studentencollectie er niet meer op. En als je de CDvan studentencollectie er opnieuw insteekt, dan meld het dat alles al geinstalleerd is. Maar het geeft geen reactie als je dubbelklikt om het te spelen.

Kan iemand me helpen aub?

Mvg
  • Pagina
  • [1]
  • 2

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen