Multidesk.be » Forums » Feedback » Automatisch actieve onderwerpen filteren

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door AJC op maandag 2 maart 2009 om 10:18:29.
AJC's avatar
Multiviteit: 288
Altijd als ik de actieve onderwerpen wil weergeven zie ik dit:

Dixit

Er zijn ongelezen berichten gevonden in de forums.
Op dit moment staan er 4375 actieve onderwerpen sinds je voor het laatste alles als gelezen hebt gemarkeerd op 01-01-70 om 01:00:00.

Het irritante vind ik dat ik moet wachten totdat de 4375 onderwerpen zijn geladen. Daarna kan ik pas filteren.
Mijn vraag is: Hoe kan ik de actieve onderwerpen automatisch filteren, zodat ik als ik actieve onderwerpen wil weergeven, ik automatisch bij ''Toon actieve onderwerpen sinds 2 dagen'' terecht kom.
With the computer is nothing wrong, but you let the virus in.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op maandag 2 maart 2009 om 10:19:39.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
markeer ze eens als gelezen, 't zal al een stuk rapperder gaan (knop rechtsboven onder actieve onderwerpen)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door AJC op maandag 2 maart 2009 om 10:26:54.
AJC's avatar
Bedankt thekid, het gaat inderdaad sneller, omdat er geen onderwerpen zijn:P Nu het al zo snel gaat hoeft het niet meer automatisch.

(slotje)
^ Reactie #3 geschreven door Martijn op dinsdag 3 maart 2009 om 11:34:39.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Actieve onderwerpen zijn in feite onderwerpen die nieuwe informatie bevatten sinds dat je de laatste keer de website bezocht. Natuurlijk is dit afhankelijk van de bezoeker zelf en we bieden je zelf de mogelijkheid aan te geven wanneer een onderwerp "niet meer actief" is.

Dit, in combinatie met de "vreemde" naam, kan wel voor verwarring zorgen in het begin, maar eenmaal je het systeem door hebt, is het echt wel nuttig :).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #4 geschreven door AJC op donderdag 12 maart 2009 om 20:25:47.
AJC's avatar
Ik wil wel zweren dat ik dit topic heb gesloten. Maar ja, mods kunnen natuurlijk topics unlocken. Ik probeer actieve onderwerpen onder de knie te krijgen, oefenen baart kunst.

(slotje)
^ Reactie #5 geschreven door Martijn op donderdag 12 maart 2009 om 20:35:16.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Je kan het zelf niet sluiten als lid ;-).

Misschien is het nuttig om eens na te denken over een manier om dit soort zaken eenvoudig in een luchtige handleiding te gieten. Ideetjes steeds welkom ;-).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen