Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » driver

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Soenderpersad op vrijdag 20 februari 2009 om 20:42:43.
Soenderpersad heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Hallo,
Ik heb een printer sindskort aangesloten op mijn computer, ik heb geen driver ervoor en op internet kom ik op geen enkele wijze uit. Het is een Dell Laser Printer 1710/1710n ( een zwart-wit printer). Mijn besturingsysteem is Window XP Prof service pack 3. Kan iemand mij aub. helpen om uit deze benarde situatie te komen?
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 20 februari 2009 om 20:50:36.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Hier halen; *klik* :)
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op vrijdag 20 februari 2009 om 20:53:14.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
2 seconds later ... :D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door Soenderpersad op vrijdag 20 februari 2009 om 20:58:38.
Soenderpersad heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Hallo, Dell vraagt naar een Service Tag nummer D9SBN71. Als ik dit opgeef ,krijg iki te lezen dat dit service nummer niet herkend wordt.
^ Reactie #4 geschreven door SMG op vrijdag 20 februari 2009 om 21:02:04.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Is dit het niet?

Dixit

Dixit Wheeldigger op 20/02/2009 20:50:36:

Hier halen; *klik* :)
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op vrijdag 20 februari 2009 om 21:05:09.
Cdude's avatar
Dell vraagt niks
Gewoon in rechterkolom onder "download&opties" op "nu downloaden" klikken.
Dat krijg je zipbestand van 25,1MB en dat sla je op.
Eens binnen open je dat met winzip/winrar of 7zip(gaat vanzelf als je een van deze prg's hebt en je klikt op de zipfile) en dubbelklikken op .exe
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 13.63 % door Cdude op vrijdag 20 februari 2009 om 21:19:47.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op vrijdag 20 februari 2009 om 21:25:06.
Cdude's avatar
TS stuurt me de volgende PM :

"Alvast hartelijk bedankt voor de reaktie, ik heb in elk geval de driver kunnen downloaden en nu kijken of de printer het ook leuk vindt"

Graag gedaan maar je mag dit ook hier posten hoor.
Kwestie van mijn reputatie op peil te houden :P

Laat je ons weten of het gelukt is? (thumbsup)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen