Multidesk.be » Forums » Feedback » foutje bij toevallig dubbelklikken op actieve onderwerpen?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op woensdag 18 februari 2009 om 19:20:49.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Ik had hier nu iets toevallig tegengekomen in Firefox (onder Kubuntu).

Ik dubbelklikte op de link "Actieve onderwerpen" (weer per toeval) en kreeg een itte pagina, met bovenaan, "bezig met laden van de babelbox, even geduld" en de pagina stopte met laden...

onder Chrome (windows) lukte het dan weer niet om dit op te roepen :s maar onder firefox (windows) lukte dit dan wel weer (met wisselend resultaat). Onder IE8 (windows) lukte het dan weer niet :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op donderdag 19 februari 2009 om 16:07:28.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Ligt eerder aan Firefox hé :).

Om de een of de andere reden, houdt die het daarbij. Heb er niet meteen een logische verklaring, laat staat oplossing voor helaas...
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door thekid op donderdag 19 februari 2009 om 17:14:23.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
had ook zo'n ideetje :) maar dacht, zal het toch maar eens melden, wie weet kwam dit nog voor bij anderen :)

voor mij moet er geen oplossing voor komen ook, hoor :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door AJC op donderdag 19 februari 2009 om 17:54:29.
AJC's avatar
Multiviteit: 288
Ik heb 't ook geprobeert bij Opera (Windows). Daar werd gewoon de lijst met actieve onderwerpen weergegeven.
With the computer is nothing wrong, but you let the virus in.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen