Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » Mac OS X Leopard

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op woensdag 18 februari 2009 om 15:39:03.
Kan ik Mac OS X Leopard installeren op een HP computer waar nu XP op staat?
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 15:44:56.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Hangt van paar factoren af ...

http://www.hackint0sh.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/OSx86
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 24.05 % door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 15:45:30.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door SMG op woensdag 18 februari 2009 om 17:17:50.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Is tegen de licentievoorwaarden van Apple zelf. Als je dat dus doet, dan ben je illegaal bezig (ookal koop je MacOS).
In de licentievoorwaarden staat dat je MacOS moet draaien op Mac hardware.

In theorie zou dit wel moeten lukken aangezien de CPU architectuur hetzelfde is.
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 17:35:45.
Cdude's avatar
"...aangezien de CPU architectuur hetzelfde is..."

En dat leid jij allemaal af uit "een HP met XP op"? (h)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.15 % door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 17:37:26.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #4 geschreven door SMG op woensdag 18 februari 2009 om 17:41:18.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Windows XP werkt met een x86 architectuur, in theorie zou daar dan ook MacOS op moeten kunnen.
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 18:48:33.
Cdude's avatar
Ah op die manier.

Ik dacht dat het kon(met patches) vanaf CPU's die SSE2 instructies ondersteunen.
Alles met een X86 vind ik toch wel een beetje te breed genomen.

PS: op mijn Q6600 werkt het vlotjes ;-)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 11.29 % door Cdude op woensdag 18 februari 2009 om 19:03:27.
^ Reactie #6 geschreven door AJC op donderdag 19 februari 2009 om 18:05:55.
AJC's avatar
Multiviteit: 288
Ik dacht dat patches illegaal waren.

Randinformatie

Ik heb laatst op een site dit gezien: ''Mac OS Leopard with NOD32. Codes, KEYS, Cracks and Patches you'll found here. Today special: Trojan horses.'' De makers van die site denken zeker dat sommige mensen zo dom zijn om duidelijke Trojans binnen te laten.
With the computer is nothing wrong, but you let the virus in.
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op donderdag 19 februari 2009 om 19:44:20.
Cdude's avatar

Randinformatie

"sommige mensen zo dom zijn om duidelijke Trojans binnen te laten"
Ik durf er GELD voor op tafel te leggen dat daar mensen op klikken. (wall)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.05 % door Wheeldigger op donderdag 19 februari 2009 om 22:51:20.
^ Reactie #8 geschreven door AJC op donderdag 19 februari 2009 om 20:04:01.
AJC's avatar
Multiviteit: 288

Randinformatie

Vergeten erbij te vertellen: er staat een metertje die telt hoeveel mensen op die Trojan hebben gedrukt. Het staat nu op 142(bonk).
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.32 % door Wheeldigger op donderdag 19 februari 2009 om 22:51:44.
With the computer is nothing wrong, but you let the virus in.
^ Reactie #9 geschreven door Cdude op donderdag 19 februari 2009 om 20:22:56.
Cdude's avatar

Randinformatie

I rest my case (lol)
Zet ergens een knop met de melding "u will die a horrible slow death while suffering excruciating pain, if u press this button"
I garandeer je , people WILL press it(bonk)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 2.24 % door Wheeldigger op donderdag 19 februari 2009 om 22:52:05.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen