Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » Film in fullscreen niet zo scherp

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door CJ op woensdag 28 januari 2009 om 19:36:51.
CJ heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 602
Hallo, wanneer ik een film in full screen bekijk speelt deze zeker niet slecht af maar de kwaliteit is veeeeel minder dan wanneer ik hem gewoon in een window afspeel.
Ik gebruik VLC speler voor mijn DVD's af te spelen.
Videokaart : NVIDIA Geforce 8600M GS

Iemand een idee waardoor ik het beeld nog wat scherper zou kunnen krijgen? vooral wanneer er iets donkere beelden zijn is de kwaliteit slecht en heb ik heeel soms zelf wat blokjes...

Mvg jonas
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op woensdag 28 januari 2009 om 19:58:51.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Je zegt dat de kwaliteit in " een window" beter is.
Waarom dan VLC gebruiken ?

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.03 % door Cdude op woensdag 28 januari 2009 om 19:59:10.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door thekid op woensdag 28 januari 2009 om 20:06:32.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
hey CJ, voor dvd's kun je eens door de interlace opties lopen bij het afspelen van de dvd, moet zover ik weet wel steeds herzet worden

Randinformatie

@cdude: omdat VLC gewoon een fantastische speler is :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door CJ op woensdag 28 januari 2009 om 20:19:47.
met een window bedoel ik dat de dvd in goede kwaliteit afspeelt wanneer hij niet op fullscreen staat....

wat moet ik dan veranderen bij die instellingen thekid ?
^ Reactie #4 geschreven door thekid op woensdag 28 januari 2009 om 20:42:34.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
eens kijken naar Video -> De´nterlace -> en dan eens kijken met welke settings je de beste kwaliteit krijgt
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op woensdag 28 januari 2009 om 20:45:58.
Cdude's avatar
"...met een window bedoel ik dat de dvd in goede kwaliteit afspeelt wanneer hij niet op fullscreen staat..."

Oeps, ik dacht dat je onder Windows MP bedoelde.
Speelt je DVD daar niet in af?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #6 geschreven door CJ op woensdag 28 januari 2009 om 22:15:11.
nja heel veel verschil maakt het toch niet als ik de instellingen wijzig..
Nee kan het nie in WMP afspelen want daarbij kan ik de srt ondertitels niet gebruiken, is gedownloade dvd
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op woensdag 28 januari 2009 om 22:38:23.
Cdude's avatar
Toch wel. Installeer VOBSUB
Zorg dat beide files, op extensie na, dezelfde naam hebben. Start film en genieten maar (thumbsup)

Zonder subs is anders wÚl zo goed voor je English;-)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen