Multidesk.be » Forums » Feedback » Flauw! Flauw!!!! (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zaterdag 5 januari 2008 om 00:45:17.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik vind het erg flauw dat ik mijn probleenm niet op een andere (duidelijkere) manier onder de aandacht mag brengen van Úchte deskundige. Kom Op!; los mijn probleem op mannen. Een teleurgestelde Jan uit Amsterdam.
Mijn probleem is: Als ik mijn HP psc 2110 all-in-one wil installeren vanaf de bijgeleverde CD-rom krijg ik vrijwel direct een melding "fout bij het openen van het installatielogboekbestand" daarna stopt de setup bij 49% bewerking. Het betreft volgens de codetabel van windows een error 1622. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen. CCleaner heb ik al toegepast zonder het gewenste resultaat. Dit moet voor jullie toch echt een uitdaging zijn!! Bij voorbaat hartelijk dank. Jan uit Amsterdam. Ps: Of moet ik mijn dure Pc toch maar gewoon wegflikkeren??? Ik ben er helemaal klaar mee!!

Opmerking van de crew

Even je bericht in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zaterdag 5 januari 2008 om 01:17:38.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Geen geduld?????
Wij zijn allemaal vrijwilligers hier, DUS een beetje respekt graag !!!

Kan je eens wat meer 'uitleg' geven over je 'all in one' Wat is dat??
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 29.32 % door Fred31 op zaterdag 5 januari 2008 om 01:19:11.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 5 januari 2008 om 02:21:20.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Gaat over topic http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/10714/
Een neventopic over hetzelfde heb ik gesloten om verwarring te voorkomen.
Nu staat hier weer een exact gelijkend topic met als titel "flauw flauw"

Wat te doen....
topic weer sluiten en pc wegflikkeren, of in dat eerste topic een oplossing vinden?
Ik kan geen >3 topics over hetzelfde bijhouden....
^ Reactie #3 geschreven door SMG op zaterdag 5 januari 2008 om 10:55:41.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Je moet niet kwaad zijn op ons, je moet kwaad zijn op HP. Als jouw printer niet werkt en jij geeft ons de error code mee kunnen wij enkel gissen naar een mogelijke oplossing. Die oplossingen die wij geven zijn die oplossingen die HP waarschijnlijk ook zal geven als zij het probleem niet zouden weten.
NB: wij werken niet samen met HP dus hebben totaal geen inzicht van hoe hun drivers, software, printer, ... werken. Een beetje respect (zoals hierboven en in het onderwerp al vaker vermeld staan) is blijkbaar teveel gevraagd.

Van mij apart mag je gerust naar de PC winkel gaan en €50 betalen voor het installeren van je printer, wij doen het gratis maar wij kunnen geen garantie geven dat je er beter uit zal komen.
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op zaterdag 5 januari 2008 om 11:19:01.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste Jan,

Had je de regels gelezen die van toepassing zijn op Multidesk.be, dan had je geweten dat iedereen hier, zoals vermeld, vrijwilliger is. Wij doen allemaal in de mate van het mogelijke ons best je verder te helpen, maar je kan 1 niet verwachten dat we binnen een bepaalde tijdspanne je van een antwoord voorzien en 2 dat wij alle kennis hebben over alle verschillende configuraties en bijhorende problemen. Punt 1 kan je verwachten van een betalende helpdesk; er zullen echter weinig helpdeskmedewerkers zijn die je op punt 2 tevens een garantie gaan geven.

Wij kunnen niet binnensluipen in jouw computer om de configuratie zelf te onderzoeken; het enige wat wij kunnen doen, is via een "try and error" methode op te sporen wat er net fout loopt en wat kan helpen. Als je iets of wat in de ICT-wereld thuisbent, wat ik je voor alle duidelijkheid niet verplicht, weet je dat een bepaald probleem met schijnbaar onbetuidend ogende symptomen heel snel meerdere oorzaken kan hebben. Zeker problemen met betrekking tot het driver model in Microsoft Windows kunnen snel escaleren en andere zaken meetrekken in de spiraal van problemen. Het vereist geen genie om dan vast te stellen dat het zoeken naar de oorzaak "out of the blue" geen eenvoudige opdracht is.

Ik laat dit onderwerp nog even open zodat je eventueel nog een reactie kan plaatsen; hou er echter rekening mee dat 1 onderwerp per vraag (waar de antwoorden elkaar binnen een redelijke termijn opvolgen) hier de regel is.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #5 geschreven door een gast op maandag 7 januari 2008 om 11:45:54.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste vrijwilligers,

Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen. Een beetje prikkelen mag toch wel? Als iemand zich door mijn reacties respectloos bejegend heeft gevoeld, wil ik daarvoor graag mijn welgemeende excuses aanbieden. Jullie doen goed werk, ga zo door! Groetend, Jan uit Amsterdam
P.s. Mijn apparatuur werkt inmiddels weer. De harde schijven heb ik geformatteerd en de Pc opnieuw ge´nstalleerd.
^ Reactie #6 geschreven door SMG op maandag 7 januari 2008 om 11:54:50.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Denk dan eerst eens na voordat je met zulke berichten afkomt ... Wij steken veel tijd in andere mensen hun problemen en als wij dit resultaat krijgen, dan is dit een slag in ons gezicht.
Als je dan een paar dagen later komt zeggen dat het niet zo bedoeld was, hoe was het dan wel bedoeld?

Impulsieve reactie? Kan ik inkomen maar op grond van wat? Op grond van wij proberen je volledig gratis te helpen? Jouw reactie is hetzelfde als dat iemand je plots €5 geeft zonder enige reden en je schreeuwt tegen hem waarom heb ik geen €10 gekregen.
Wat was dat spreekwoord nu weer van een gegeven paard kijkt men niet in de bek?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 6.86 % door SMG op maandag 7 januari 2008 om 11:57:35.
^ Reactie #7 geschreven door Martijn op maandag 7 januari 2008 om 13:33:29.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Laten we dit niet laten ontaarden in een flamewar. Blijkbaar zijn een aantal woorden verkeerd opgevat; iets wat wel vaker gebeurd wanneer je communiceert via een medium waarbij doorgaans emoties niet realistisch waargenomen worden.

End of story, deze gaat op slot ;-).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten