Multidesk.be » Forums » ISP's » Bestaan er nog dial-in (inbel) providers voor gebruik met een analoge modem? (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door boge op woensdag 26 december 2007 om 15:11:09.
boge heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb voor een bepaalde applicatie nog een echte oude inbelprovider nodig, zodat ik via een analoge modem kan verbinden. De meeste klassieke inbelproviders stoppen er begin 2008 mee, en vooraleer een eigen interne provider-service te configureren wil ik toch eens weten of dat sowieso nog aangeboden wordt. Het is geen optie om toch over te gaan naar ADSL of kabel.

Heeft iemand hier info over? Positief of negatief, dan weten we hoe het verder kan de volgende tijd.

met vriendelijke groet,

Etienne
^ Reactie #1 geschreven door SMG op woensdag 26 december 2007 om 16:32:59.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bestaan er nog dial-in (inbel) providers voor gebruik met een analoge modem?
Nee

Alle operatoren zijn het wel als reclamestunt aan het gebruiken maar een inbelverbinding is na 2007 (naar mijn weten) niet meer mogelijk. Telenet is bijvoorbeeld bezig met Freesurft, waarbij je een telefoon abbo neemt samen mem een beetje surfen (gelijkaardig dus aan de inbelverbinding).

Maar nu vraag ik mij eigenlijk af, waarom heb je dat nodig? Het is toch de taak van het besturingssysteem om een connectie tot stand te brengen, niet de taak van het programma. Maw, als een programma om een verbinding vraagt, zal die vraag naar het OS gaan en die zal die verbinding maken (of het nu een dialup, kabel, ADSL, satelliet, ... is).
^ Reactie #2 geschreven door kstr op woensdag 13 augustus 2008 om 10:08:04.
kstr's avatar
Multiviteit: 17
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ik ken iemand die in een computerwinkel nog een oud scherm vroeg (geen flatscreen) :D

Opmerking van de crew

Nogal oud onderwerp om terug onder het stof te halen niet?
Om het overzicht te bewaren, gaat dit exemplaar op slot ;-).
SMG
Bezoek mijn website op http://www.elkit.be
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten