Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Kan niet scannen?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op dinsdag 25 november 2008 om 16:50:20.
hey

Ik heb een hp psc 1315 all-in-one printer,waarmee je ook kan scannen. Nou ik leg m'n papiertjeuh wel onder scanner, klik op dat *scannen* knopje, maar er gebeurt niets. Moet ik een speciaal programma installeren? Ben wel m'n CD'tjes kwijt (party)

Is hier iemand met verstand die weet wat ik verkeerd doe? :D Ben namelijk hopeloos in dit!

Vriendelijke groetjes
Gastje
^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 25 november 2008 om 17:26:52.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
normaal moet er inderdaad wel een scanprogramma ge´nstalleerd staan, eventueel eens kijken in je configuratie scherm, onder scanners / camera's om te kijken of deze ge´nstalleerd staat bij u
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door een gast op dinsdag 25 november 2008 om 20:17:10.
ik heb geen programma ge´nstalleerd voor de printer, maar kan wel printen- en niet scannen :(

Kan je dat software ergens downloaden?
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 25 november 2008 om 20:25:34.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Is de scanner geinstalleerd op jou PC? Is hij correct aangeslotenen?

HP heeft overigens een prachtige site waar je al de drivers kan vinden van al hun producten. Je kan dus eens kijken op volgende link:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=374568&
De 'HP Officejet and PSC Basic Software and Driver' zou normaal gezien moeten volstaan (indien je WinXP hebt).
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen