Multidesk.be » Forums » ISP's » Tergend langzaam Turbonet van Telenet (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door dePeter op zaterdag 22 december 2007 om 11:29:22.
dePeter heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste Allen,
wie woont in de zone Grobbendonk-Bouwel en heeft ook last van tergent traag 'turbonet' van telenet?
Telenet heeft al twee maal een technicus gestuurd zonder resultaat. Tenzij na het bezoek van de eerste die toen geluk had dat er toevallig aan de lokale node werd gewerkt. Gevolg: ik heb exact drie dagen kunnen genieten van turbonet (betaal er al wel een half jaar voor) en toen slabbakte de snelheid weer tot een onhoudbare slakkengang. Opnieuw gebeld. Komt een andere technicus, die alles uittest. besluit: de fout ligt buiten. Daar zijn ze (hopelijk) intussen opnieuw aan bezig.

Wie herkent deze situatie. Het is blijkbaar een oud zeer dat zich in de zone Grobbendonk-Bouwel manifesteert en moeilijk te vinden is... nochtans heeft het plots drie dagen goed gewerkt!

graag reacties...

Mvg
Peter

Opmerking van de crew

Even je bericht in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door iMstr op dinsdag 12 januari 2010 om 21:30:48.
iMstr heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb een expressnet. Toevallig woon ik in Grobbendonk :D . Bij mij is het gekomen een paar dagen voor nieuwjaar. Ik heb maar last van trage download snelheden. Maar het word steeds sneller.
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 12 januari 2010 om 23:15:55.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik had al snel door dat dit topic geopend was op 22 december 2007, dus al meer dan 2 jaar oud is.

Opmerking van de crew

En ik heb snel door dat hier rap een slot op hoort omdat TS niet meer terug is geweest. :) (lock)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten