Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Printers probleem (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door navavista op dinsdag 18 november 2008 om 11:30:46.
navavista heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 522
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Ik had onlangs een gelprinter aangeschaft maar ik zit met de hoge kosten voor de vervanging van de toners. Zwart kost €35,00 en kleur maar liefst € 39,00 per stuk en dan heb vier van die cartridges nodig.
Het gaat hier om een zogenaamde gelprinter die voordelig zijn in gebruik, maar de kosten als je veel print zijn wel hoog.

Mijn vraag is of iemand mij advies kan geven wat voor soort printer je het best kan nemen als je redelijk veel teksten print. (Waarschijnlijk kom je dan uit bij een laserprinter)
Welke type (laser) printer zou goed kunnen zijn en is zeer betrouwbaar en duurzaam voor een redelijk betaalbare prijs, met een goede afdruk kwaliteit? Ik zat aan een prijsklasse te denken van om en bij de € 150,00. Ik zal niet tot nauwelijks foto's uitprinten en kleur zal meer gebeuren in uitzonderlijke gevallen.
Het dient een printer te zijn met een gebruiksvriendelijk gebruikersgemak. (Niet dat je eerst allerlei handelingen moet verrichten voordat je het kan aansluiten of kan gaan printen) Hij moet redelijk snel kunnen afdrukken. Verder moet het vooral een printer zijn, waarbij de toners of cartridges lang mee gaan. (Waarschijnlijk kun je dan zeker zo rond de 1000 of meer pagina's afdrukken)
Het liefst moet het vervangen van de toner of cartrigdges ook niet al te duur zijn.
Als het in elk geval maar goedkoper is dan die €39,00 per stuk van wat ik nu betaal voor de gelprinter. De printkosten zijn nu zeer hoog en kost je een vermogen als je nog niet rijk bent;-) Daarom zoek ik er vooral één met gunstige printkosten.
Weet iemand waar ik zo'n printer kan krijgen die aan deze eisen voldoet, want via de websites weet ik niet echt veel wijser. (Stonden meer prijsvergelijkingen op en weinig tot niets over de mogelijkheden van wat ze kunnen en hoelang de toners meegaan en hoe hoog de printkosten zijn.)
(thumbsup) Ik zie uit naar goede feedback m.b.t. dit onderwerp.
^ Reactie #1 geschreven door Kenneth op dinsdag 18 november 2008 om 15:00:48.
Kenneth heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 52
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Een handige website hiervoor is http://nl.printer.com/ deze website vergelijkt de totaalprijs van printers en houdt hierbij rekening met de aankoopprijs en de prijs van de cartidges.
^ Reactie #2 geschreven door navavista op woensdag 19 november 2008 om 18:30:41.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heel erg bedankt met deze info ik zal gelijk kijken.
^ Reactie #3 geschreven door navavista op donderdag 11 december 2008 om 00:20:12.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
He thanks ik heb al een printer uitgekozen en ook gekocht dankzij tussenkomst van deze website. Deze topic kan verder gesloten worden. Bedankt voor alles. Nu maar hopen dat de printer een lange levensduur heeft.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten