Multidesk.be » Forums » .Net » [C#]Arcade pokerspelleke

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op donderdag 13 november 2008 om 05:04:59.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Een standaard poker spelletje, gewoon op het deck (linksboven) klikken om verder te gaan, selecteer je kaarten die je wenst te houden alvorens dit te doen :)

ge moet minimum een pairke van de boeren halen, of de poging telt niet.
Er zit nog 1 foutje in waar ik weet van heb, nl: ie zal geen straat zien indien het een straat is van 10 tem Aas (maar hoeveel keer gebeurd dat :))

Bijlage: 2d17a9aa7b17e56d34dfff84cf7b1b50.zip

Screenshot:

http://www.multidesk.be/bijlage/dde138eebd5504c2fee8de0bbbfc6ba7.jpg

Bijlage: dde138eebd5504c2fee8de0bbbfc6ba7.jpg
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door Simon op donderdag 13 november 2008 om 17:41:53.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Beste score: flush :).

Ik kende die variant niet, maar na een tijde had ik het wel door.

Het spel zelf is tof voor een tijdje, maar niet echt uitdagend.
Hebben de witte vierkantjes onder de kaarten een functie? Bij mij gebeurt er niets als ik er op klik ofzo.

Bij mij is het wel voorgekomen :D. Ik hoop dat hij royal flush wel goedrekent dan.

Bijlage: 2c97b66cffd7d3f00dcc939ca0fa686c.jpg
^ Reactie #2 geschreven door thekid op donderdag 13 november 2008 om 18:19:08.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
nice, schone straat :s

ja, ik kreeg maar met moeite 1 oog meer open toen ik besliste om het maar online te zetten, en zag het niet meer zitten dat foutje eruit te halen :)

de witte vierkantjes waren er vooral als designhulp, goed om eens te checken welke al dan niet geselecteerd waren :) (maar ze zijn disabled, ge kunt dus eigenlijk enkel op de kaarten klikken :))

'k ga er nog voor kijken dat de bets kunnen aangepast worden, en dan is het zowat met deze :) wilde gewoon wat programmeren van kaartspel, 'k ga eventueel wel kijken om nen Texas Hold'em variant hierachter te maken
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen