Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » Domme groene streep door scherm

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Hoobastank_RML op dinsdag 11 november 2008 om 19:43:03.
Hoobastank_RML's avatar
Multiviteit: 1030
Simply the best
Goedenavond multideskers,

Allereerst; Alles goed? :D

Dan punt nummer 2; Ik start net mijn technisch superieure laptop op, wan tot mijn verbazing!!! Een vreselijk lelijke wel perfect verticale groene streep door de linker kan van mijn scherm ( zo'n 2 cm van de rand af )

Ik vindt dit erg vervelend enzo :p Ik heb hier vanochtend nog niet mee te maken gehad, verder laptop niet laten vallen, ergens tegen aangestoten of andere dingen gedaan waardoor hij mogelijk kapot zou zijn gegaan :o

Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?? (a)

Greetz,
Hoobastank_RML
The person who types this is an Idiot:D

Microsoft: You've got questions, we've got dancing paperclips!
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 11 november 2008 om 19:50:35.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Sorry: scherm kapot.
Had dit ooit met een pas geleverd scherm op mijn werk, het ging integraal terug naar HP (na een telefonisch gesprek). Die vroegen vragen zoals heeft het scherm genoeg ademruimte (staat het in een kast ofzo), een klein diagnose tool (een programma dat allerlei keuren op je scherm toont) en of de kabel goed in steekt. Enige verschil is wel dat mijn lijn geel was :D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.03 % door SMG op dinsdag 11 november 2008 om 19:51:06.
^ Reactie #2 geschreven door Hoobastank_RML op dinsdag 11 november 2008 om 19:53:14.
Hoobastank_RML's avatar
Multiviteit: 1030
Simply the best
:'( Wat een prutsers die HP, mijne is namelijk ook HP :p

Damn moet ik er ook nog eens mee terug, hoe zou het kunnen dat hij ineens kapot is gegaan???
The person who types this is an Idiot:D

Microsoft: You've got questions, we've got dancing paperclips!
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 11 november 2008 om 19:59:23.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Hoe? Kweetni :p Ik stond er even verbaast naar te kijken toen ik mijn scherm toen opzetten en een half uur later op een gele lijn stond te kijken. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, daarvoor is er garantie.

Nix tegen HP hé Ik kreeg de volgende dag via DHL een nieuw scherm :D Maar dat komt misschien omdat wij een 3 jaren contract bij HP hadden :p
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 19 januari 2009 om 21:57:58.
Damn.

Ik heb een hp laptop en heb ook een groene streep door het beeldscherm!
^ Reactie #5 geschreven door Cdude op maandag 19 januari 2009 om 22:03:07.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Randinformatie

Groen? Dan mag je doorrijden :D:D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen