Multidesk.be » Forums » Video- en 3D-kaarten » 2 beelschermen (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 10 november 2008 om 23:55:05.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wie kan mij advies geven over het volgende probleem.

Als vrijwilliger werk ik veel bij een voetbalvereniging. momenteel ben ik bezig om met een computer 2 beeldschermen aan te sturen. momenteel hen ik dus een primaire en een secudair scherm aangemaakt. op het secundaire scherm laat ik een Powerpoint presentatie draaien die elke 15 seconde een nieuwe dia presenteert. In Powerpoint heb ik opgegeven dat de presentatie gerunt moet worden op het secundaire scherm. Dit gaat allemaal goed, totdat ik op de primaire scherm een ander programma wil opstarten. Op dit moment gaat de powerpoin presentatie niet meer vereder en blijft dus op dezelfde dia staan. Wie kan mij vertellen hoe dit opgelost kan worde.

Rini
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 11 november 2008 om 10:19:22.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Kan je even gebruik maken van presenters view? Dit is een functie in Powerpoint die 2 schermen van elkaar beter splits waardoor je wel de presentatie op het ene scherm kan laten lopen terwijl je op het andere werkt.

Eerst stel je in dat je 2de scherm een uitbreiding moet zijn op je huidig (dus geen kopie van je huidig scherm). Je kan dit instellen via de eigenschappen van je display.

In powerpoint ga je onder Slideshow (in het Menu) de diashow moeten instellen.
Office 2007: http://office.microsoft.com/en-us/help/HA100673831033.aspx#4

Office 2003/XP: http://office.microsoft.com/en-gb/powerpoint/HA010565471033.aspx

Dixit

1. In PowerPoint, on the Slide Show menu, click Set Up Show.
2. Under Multiple monitors, select the Show Presenter View check box.
3. In the Display slide show on list, click the monitor you want the slide show presentation to appear on.

In beide Office versies zou je zoiets moeten zien: http://www.bretschneider.us/images/blog/slideshowdialog.png

Ik heb echter een Engelstalige Office dus zou geen flauw idee hebben hoe deze functie in de Nederlandstalige noemt.

Moest er iets niet duidelijk zijn, laat dit dan weten ;) Morgen beschik ik over een NL Office.
^ Reactie #2 geschreven door SMG op vrijdag 29 januari 2010 om 14:33:29.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Opmerking van de crew

En of meerdere berichten werden thuisgebracht in een nieuw onderwerp zodoende alles overzichtelijk te houden. Dat nieuwe onderwerp kan je hier terugvinden.
SMG
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten