Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » printer HP C3180 last met Solution Center (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Datissem op zondag 16 december 2007 om 10:29:44.
Datissem heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 115
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Och wat was ik blij, nieuwe printer all-in-one aangekocht en denkende scanner en andere printer buiten, veel gemakkelijker dus. Dit is maar een grap als inleiding hoor, waar het om gaat is dat scannen vanuit Solution Center niet lukt, de software stopt waar eigenlijk het gescande objekt zou moeten verschijnen. Versta me niet verkeerd, de scanner werkt in Windows en ook in Word maar de prachtige Solution center software vertikt het. Ik heb een mail naar HP verstuurd en daar wacht ik op hun suggesties en heb intussen ook het internet afgeschuimd en alle mogelijkheden geprobeerd. Misschien weet er iemand een betere oplossing.
Mvg tot hoors.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 16 december 2007 om 11:17:10.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik weet dat het niet echt de bedoeling is om het via deze weg te doen maar je kan eens al de software updaten.
Begin alvast hier:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=1146331&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us
Ik raad aan om de HP Photosmart Full Feature Software and Drivers te namen (aangezien hier alles inzit) maar hou er wel rekening mee dat het een goede 150 tot wel 300MB groot is.
Ik blik misschien al vooruit maar dit zal waarschijnlijk de oplossing zijn die HP zal voorschrijven ;).

Voordat je begint aan de grote download kan je misschien best eerst zien welke versie je nu hebt (als het immers dezelfde is als HP op de site aanbiedt, heeft het niet zoveel nut om die te downloaden ;))
Meestal kan je een versienummer vinden in Help > about.
^ Reactie #2 geschreven door Datissem op zondag 16 december 2007 om 16:55:28.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bedankt voor de hint, ik heb het uitgeprobeerd maar ik denk dat er een fout en een diKKe!! in de software zit, ik zou misschien eens kunnen proberen om de vista cd die er ook bijgeleverd is er eens in te draaien en kijken wat er dan gebeurd.
Dank u voor de reactie in elk geval. Nog iets, HP is vroeger ook al niet zo gunstig uitgevallen met hun software.
^ Reactie #3 geschreven door Datissem op donderdag 20 december 2007 om 10:12:52.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Om niemand op het verkeerde been te zetten toch maar vermelden hoe het opgelost werd. De ingeving kwam pas nadat ik bedacht dat het register wel eens in de fout kon gaan bij een rommelige inhoud.
Zware oplossing dus, formatteren en zie, de software werkt als een raket, sorry HP ik neem mijn woorden terug.
Nog iets, bedankt voor de goedgemeende hulp SMG, maar als het ergens verkeerd loopt, dan mag je downloaden en prutsen wat ge wilt(bij ondervinding)dan is er geen ontkomen aan.http://www.multidesk.be/images/smilies/biggrin.gif
Lachen

Opmerking van de crew

Alvast bedankt om een mogelijke oplossing te geven. Dit onderwerp gaat nu op (lock) ;)
SMG
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten