Multidesk.be » Forums » Feedback » Berichten gelezen.

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op zondag 28 september 2008 om 21:20:03.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Hoi,

Nu kun je enkel het hele blok actieve berichten aanduiden als gelezen. Als je dat doet en je wil een bericht terug lezen dan moet je gaan zoeken. Soms is dat vervelend.

Ik zou het handig vinden als ik per bericht kon aangeven dat het gelezen is en dat het uit de lijst met actieve mag verdwijnen. Berichten die ik niet aangeduid heb blijven dan terug komen in de lijst van actieve berichten.

Kan zo iets voorzien worden?
Joke

NB: Sorry voor de drukfout in de titel. Wil een mod die kemel rechtzetten?

Opmerking van de crew

Hierbij gedaan ;)
SMG

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op maandag 29 september 2008 om 07:23:13.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Technisch gezien is het best mogelijk om dit te implementeren, in de praktijk gaat dat echter een vrij grote belasting voor de website opleveren. Om die reden hebben we dit idee nog niet in de praktijk omgezet. We gaan er nu van uit dat je alle berichten leest op een bepaald moment en je dan bij een volgend bezoek enkel de gewijzigde (annex nieuwe) berichten ziet.

Een mogelijke oplossing voor je probleem, is het gebruiken van abonnementen (of favorieten/bookmarks?) misschien :).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door joke op maandag 29 september 2008 om 10:59:49.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit Martijn op 29/09/2008 07:23:13:Een mogelijke oplossing voor je probleem, is het gebruiken van abonnementen (of favorieten/bookmarks?) misschien :).

Hoi Martijn,

Mijn voorstel leek, voor mij althans, een verbetering. Maar met de huidige methode van werken kan ik wel voort hoor.

Bedankt voor de reaktie.
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door Martijn op maandag 29 september 2008 om 13:09:51.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Hey Joke,

Het is zeker en vast een verbetering uit usability standpunt, echter qua performantie voor de website, kan dit wel gaan tellen, vandaar (plus dat we tijd voor het ontwikkelen moeten hebben) dat we dit idee nog niet in de praktijk gebruiken.

Concreet: nu hoeven we enkele te vergelijken met 1 bepaald tijdstip voor alle onderwerpen. In het voorstel dat je formuleerde (en wat we intern ook al eens bekeken hebben bij de laatste upgrade) moeten we per bezoeker, per onderwerp een tijdstip gaan bijhouden.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen