Multidesk.be » Forums » Feedback » Topics autmatisch sluiten

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Kilian op zaterdag 17 november 2007 om 17:00:14.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
Hallo,

Jullie zullen het ook wel gemerkt hebben, maar de laatste tijd zijn er regelmatigantwoorden op oude topics, waarvan de auteur al lang een nieuwe pc heeft aangeschaft. Dat bracht mij op een idee. Waarom kunnen we Martijn niet eens aan het werk zetten, en iets laten schrijven waardoor topic's waar al meer dan X dagen niet is op gereageerd, automatisch te sluiten. Indien er achteraf blijk dat er toch nog een antwoord noodzakelijk was, kunnen de moderators dit terug openen.

Je ziet maar wat je er mee doet, ik vond dat ik het alleen even moest zeggen.

Kilian
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 17 november 2007 om 17:52:52.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Helaas, het idee is niet nieuw, weer geen bonus ;) heheh...

Het idee hangt bij ons al wat langer, en zal op termijn ook ge´mplementeerd worden.
Tot die tijd zwaaien de mods handmatig de scepter :)

^ Reactie #2 geschreven door Kilian op zaterdag 17 november 2007 om 20:21:11.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
Potverdorie, daar gaat m'n multiviteit x10...
Ik wist natuurlijk niet wat in jullie hoofden omging, dus had het maar eventjes geplaatst.
Je ziet maar wanneer je er tijd voor hebt.
^ Reactie #3 geschreven door joke op zaterdag 17 november 2007 om 21:56:09.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Mijn voorstel is om een toets te voorzien waarop alleen de topicstarter kan klikken om te melden dat het topic niet mag gesloten worden.

En alleen de mod's kunnen een slotje zetten, liefst niet manueel want dat wordt toch vergeten. En dat vergeten is niet negatief bedoeld.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op zaterdag 17 november 2007 om 22:00:09.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Hoe het idee er nu voor staat is als volgt: Een onderwerp kan manueel gesloten worden en de auteur ervan kan de crew via een knop op de hoogte brengen.

Wanneer na x aantal tijd het onderwerp niet "actief" is, wordt dit automatisch, zonder pardon, gesloten.

Zoals Wheeldigger al aangaf: dit staat op de "todo list" ;).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen