Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » windows herkent printer niet meer

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door pietkeun op dinsdag 23 september 2008 om 13:11:40.
pietkeun's avatar
Multiviteit: 1088
Mijn nieuwe printer (2 weken) werkte uitstekend.
Nu krijg ik de melding dat een vn de usb apparaten die zijn aangesloten een storing
veroorzaakt zodat windows het apparaat niet meer herkend.
Ik heb andere poorten geprobeerd waardoor blijkt dat het niet aan mijn pc ligt.
Zou het een technische fout aan de usb poort van de printer kunnen zijn?
Zo ja, wat kan ik doen?
"Opvoeden is een nieuwe generatie proberen te vullen met de eigen vooroordelen."
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op dinsdag 23 september 2008 om 14:32:18.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Meestal komt dit doordat je het apparaat verkeert verwijderd (losgekoppeld) hebt van je computer. Probeer het eens te de´nstalleren en terug te installeren, al vrees ik dat dat niet veel gaat helpen.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door pietkeun op dinsdag 23 september 2008 om 15:22:11.
pietkeun's avatar
Multiviteit: 1088
Reeds verscheidene malen gedaan.
Geen verschil.
"Opvoeden is een nieuwe generatie proberen te vullen met de eigen vooroordelen."
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 23 september 2008 om 19:18:41.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Ziet er niet goed uit, printer terug naar de verdeler, en goede halen :)
^ Reactie #4 geschreven door een gast op vrijdag 26 september 2008 om 19:30:42.
Ik heb hetzelfde probleem. Is er echt geen andere optie dan een nieuwe printer te kopen?
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 26 september 2008 om 20:49:49.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Dan heb je niet hetzelfde probleem.

Een nieuwe printer valt onder garantie, en die ruil je gewoon om.
Oude printers, zonder garantie, smijt die de straat uit en koop nieuwe.
^ Reactie #6 geschreven door pietkeun op zaterdag 27 september 2008 om 12:13:45.
pietkeun's avatar
Multiviteit: 1088
UPS heeft na mijn telefoontje naar Canon de volgende dag reeds de printer opgehaald.
De vermoedelijke fout is een probleem met de communicatie poort.
Herstelling of vervanging gebeurt gratis.
"Opvoeden is een nieuwe generatie proberen te vullen met de eigen vooroordelen."
^ Reactie #7 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 27 september 2008 om 12:29:30.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Top!
Laat even weten hoe het afloopt? :)
^ Reactie #8 geschreven door pietkeun op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:11:44.
pietkeun's avatar
Multiviteit: 1088
Deze morgen via UPS een geheel nieuwe printer gekregen.
Het is zelfs een andere versie met meer mogelijkheden.
Nu heb ik een Canon PIXMA MP220 ipv de MP140. :D
"Opvoeden is een nieuwe generatie proberen te vullen met de eigen vooroordelen."
^ Reactie #9 geschreven door StOosh op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:19:17.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
ferm :p en wat had je dan voordien? :)
Had ieder bedrijf maar zo'n service...
^ Reactie #10 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 7 oktober 2008 om 19:33:58.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator

Dixit

Dixit De_Klak op 07/10/2008 19:19:17:
en wat had je dan voordien? :)

Een dot-matrix printer......

Dixit

Dixit pietkeun op 07/10/2008 19:11:44:
Nu heb ik een Canon PIXMA MP220 ipv de MP140. :D

Lezen! :D
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen