Multidesk.be » Forums » Gadgets » Creative Zen MP3player (verplaatst)

• Pagina
  • [1]
  • 2
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door mipo op woensdag 17 september 2008 om 13:49:52.
mipo heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 5
Heb mijn Creative Zen op nieuwe laptop opgestart, maar laptop herkent hem niet. Ik kan geen mp3 files overzetten op de Zen. De MP3player is geregistreerd, en geconnecteerd met de laptop maar zelfs in My Computer wordt hij niet weergegeven als ik hem aan de laptop hang. Wat te doen?

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Suriv
^ Reactie #1 geschreven door Suriv op woensdag 17 september 2008 om 16:29:35.
Suriv's avatar
Multiviteit: 7607
Moderator
Normaalgezien zit er bij je Zen een CD met daarop de software die je nodig hebt om je Zen te laten communiceren met je computer. Installeer dus eerst die software ;).
^ Reactie #2 geschreven door mipo op woensdag 17 september 2008 om 17:10:46.
Ja, dat heb ik inderdaad al lang gedaan... ik snap het dus niet.

Opmerking van de crew

Even je bericht aan je account gekoppeld.
Suriv
^ Reactie #3 geschreven door mipo op woensdag 17 september 2008 om 17:11:35.
ja, dat heb ik idd gedaan, en het werkt niet. ALles volledig legaal en vlgs het boekje gevolgd...

Opmerking van de crew

Even je bericht aan je account gekoppeld.
Suriv
^ Reactie #4 geschreven door Dreams op woensdag 17 september 2008 om 17:22:21.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Gaat je zen nog aan? Probeer is een ander kabel.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 54.47 % door Dreams op woensdag 17 september 2008 om 17:23:00.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #5 geschreven door mipo op woensdag 17 september 2008 om 18:19:40.
Ja, hij doet het verder perfect. En als ik hem aan de laptop hang, komt er even een "bel"geluid ter teken dat er iets in de USBpoort zit. Alleen zie ik dat niet in "my computer" noch kan ik mp3files overzetten naar de player, want dan geeft hij het bericht dat ik eerst het toestel moet aanschakelen, hoewel dat gebeurd is. Ik snap er echt niks van. Op mijn vorige laptop deed ie het zonder enig probleem.
^ Reactie #6 geschreven door Suriv op woensdag 17 september 2008 om 18:26:23.
Suriv's avatar
Multiviteit: 7607
Moderator
Als je software goed ge´nstalleerd is, zou er zelfs zonder dat je Zen aangesloten is, toch een station moeten zien in Deze Computer. Herinstalleer de software dus zou ik zeggen.
^ Reactie #7 geschreven door mipo op woensdag 17 september 2008 om 19:48:13.
In Deze Computer zie ik bij "Overige" het ikoontje van ZEN Vision:M Series Media Explorer. Is dat wat je bedoelt? Als ik dat aanklik, gaat er een venster open genaamd Creative Media Explorer, tot daar gaat het goed. En t is daar dat de melding komt "Uw speler is niet aangesloten. Sluit uw ZEN Vision M:Series op de computer aan". Alle taken die ik normaal wel kan selecteren, zie ik, doch uitgegrijsd, ik kan ze niet activeren. Dus daar loopt t mis en zit ik strop...
^ Reactie #8 geschreven door arne op woensdag 17 september 2008 om 23:43:38.
arne's avatar
Multiviteit: 621
Upgrade Your Life!
Intel Inside!
ik heb dezelfde MP3 speler en had dit probleem ok. je computer heeft gewoon je ZEN niet goed herkend. Hoe los je dit op, zo:

Ga naar: Start, rechts klikken op Deze Computer, Beheren, links in de lijst naar Apparaatbeheer gaan, normaal zal daar ergens je ZEN tussenstaan met een geel uitroepteken ernaast, klik daar rechts op, kies stuurprogramma bijwerken, dan zal die vragen om via internet te zoeken naar niewere stuurprogramma's, kies daar voor de optie: neen, nu niet, klik op volgende, kies nu voor: ik wil zelf kiezen, klik op volgende, kies nu voor: niet zoeken, klik op volgende, dan krijg je normaal een lijst van verschillende mogelijkheden van stuurprogramma's, ga hier naar Mediaspelers, en kies dan MTP-device. Het kan ook zijn dat je niet moet zoeken en direct de optie krijgt om MTP-device te kiezen. Klik dan op Ok en het zou in orde moeten zijn.
Q6600 @ 3,2GHz, ASUS P5Q Premium, Corsair DHX 8GB DDR2, HD5770 CrossFire, 2x OCZ Vertex2 60GB RAID0, Nexus 1000W, Scythe Orochi
^ Reactie #9 geschreven door mipo op vrijdag 19 september 2008 om 14:40:02.
WOW! Geniaal!! Super uitleg!!! Hartelijk dank, ik kan weer downloaden op mijn MP3tje!!!(thumbsup)(party)
^ Reactie #10 geschreven door een gast op zondag 5 juli 2009 om 18:23:10.
sry maar ik heb het ook geprobeerd alleen het luk nog steeds niet.
iemand antwoord??
^ Reactie #11 geschreven door Wheeldigger op zondag 5 juli 2009 om 18:26:40.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Dan terugbrengen naar de verdeler, en koop iets waar een bekend merk opstaat.
^ Reactie #12 geschreven door een gast op zondag 13 september 2009 om 19:07:01.
(cheerleader)

echt ontzettend bedankt voor de goede uitleg. Ik had hetzelfde probleem maar dat heb ik aan de hand van jou uitleg dus mooi op kunnen lossen!

Hartstikke bedankt!!!!!

(cheerleader)
^ Reactie #13 geschreven door een gast op woensdag 25 november 2009 om 22:35:14.
Creative is niet bekend genoeg ??
^ Reactie #14 geschreven door Wheeldigger op woensdag 25 november 2009 om 23:07:00.
Wheeldigger's avatar
Moderator
Nee, berucht.
^ Reactie #15 geschreven door een gast op woensdag 25 november 2009 om 23:12:48.
Niks mis mee.
Gebruik sticks al 10 jaar in extreme omstandigheden.
^ Reactie #16 geschreven door Wheeldigger op donderdag 26 november 2009 om 02:22:10.
Wheeldigger's avatar
Moderator
Als zo'n stick 10 jaar meegaat, krijgt die van mij een lintje :)
Het gaat hier wel over een heel ander product, de MP4 speler.
^ Reactie #17 geschreven door Cdude op donderdag 26 november 2009 om 09:12:01.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Wel, leg dan maar 2 lintjes klaar. Met stick bedoel ik in dit geval MP3 speler.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #18 geschreven door Wheeldigger op donderdag 26 november 2009 om 10:45:29.
Wheeldigger's avatar
Moderator
Begin dan maar vast te hangen, want met lintjes bedoel ik in dit geval strop (lol)

Allez he, niet valsspelen.
^ Reactie #19 geschreven door Cdude op donderdag 26 november 2009 om 11:03:20.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Valsspelen? Je hebt het over jezelf? :p.
Ik had er 3 en derde sneuvelde door lullo die er glas bier over goot :@.

Dingen zijn perfect op de MTB. Door het uitstekend lipje kan ik ze bedienen in de zak.

http://www.anythingbutipod.com/archives/images/10-years-of-mp3/muvo-nx.jpg

De Ipod en Zen liggen stof te vergaren , remember?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • [1]
  • 2

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen