Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » Dolmen of Sogethi: wie te kiezen (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 9 november 2007 om 10:48:05.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb de mogelijkheid in de keuze om te beginnen werken bij Dolmen of Sogheti. Maar heb mijn keuze nog niet echt gemaakt.
Om mij te helpen de juiste keuze te maken zou ik graag weten of iemand ervaring heeft met werken bij één van beide. Wat eventueel de positieve of negatieve punten erzijn.

Graag had ik ook geweten welke firma bij jullie het meest zekerheid zou bieden? En op welke details ik zeker moet letten bij mijn keuze.

Opmerking van de crew

Even je bericht in de correcte categorie geplaatst.
Martijn
^ Reactie #1 geschreven door SMG op vrijdag 9 november 2007 om 11:24:09.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Randinformatie

Een van de raarste vragen die ik hier ooit heb gezien (hmm onder welke categorie hoort dit thuis :-/) :p
Ik zou persoonlijk voor Dolmen kiezen aangezien je Sogheti fout hebt geschreven (doe dat op je werk en je ligt buiten :D). Ik denk dat het Sogeti is en niet Sogheti :D
^ Reactie #2 geschreven door een gast op vrijdag 9 november 2007 om 11:33:48.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ja dat is een typfout moet inderdaag Sogeti zijn.

Functie, loon, extra legale voordelen zijn ongeveer hetzelfde. Dus ik vind het nogal een moeilijke beslissing om te nemen. En wou gewoon weten of iemand van jullie al bij één van beide firma's heeft gewerkt of er ervaring mee heeft.
^ Reactie #3 geschreven door SMG op vrijdag 9 november 2007 om 14:52:45.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik vrees dat je hier weinig geluk zult hebben.
Je kan kijken naar de werkzekerheid, bekendheid van de firma, eventueel een interne persoon kennen, ...
Als je uiteindelijk nog steeds niet weet wat te kiezen, kies dan voor het domste keer. Een parkeerruimte die dicht bij de deur is, een bureau die groter is dan in het andere bedrijf, ... Zo heb ik mijn keuze gemaakt van school, ze hadden grotere bureau's om op te werken :D
^ Reactie #4 geschreven door Martijn op zondag 11 november 2007 om 18:39:39.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dolmen en Sogeti zijn beiden grote namen en ik heb reeds ex-werknemers van beide bedrijven gesproken (zowel positief als negatief en dat waren dan nog altijd persoonlijke zaken ook).

In principe ga je dus geen slecht keuze maken, bij geen enkel van de twee. Vraag zeker en vast na in welke functie je terecht komt en of je reeds concreet inzetbaar bent vanaf dag 1. Indien dit niet je eerste werkervaring is, zal je beamen dat dit laatste tevens een belangrijk punt is.

Randinformatie

Let op, ik verplaatst binnenkort je onderwerp naar de categorie "debatten en discussies". Aangezien dat die categorie deel uitmaakt van de "Multidesk.be-community forums", kan je daar helaas niet reageren indien je niet bent ingelogd.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #5 geschreven door dommelschaap op woensdag 16 januari 2008 om 13:52:56.
dommelschaap's avatar
Multiviteit: 110
the one and only
de enige echte
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
als het werk toch gelijk ligt zout ik kijken wat het dichtst bij huis is hoe minder reistijd hoe eerder thuis
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten