Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » Web download system via session code

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door legroen op donderdag 4 september 2008 om 10:23:28.
legroen's avatar
Multiviteit: 93
Hallo,

Ik ben op zoek naar een soort van web ftp, maar ipv dat de mensen een user & pass ingeven en dan door mappen kunnen browsen zou ik liever een systeem hebben dat ik er bestanden kan opzetten en die kan linken met een sessioncode.

Dan kan ik onze gebruikers een url (eventueel met code in de url verwerkt anders moet ze die ingeven in een veld) geven om dat specifieke bestand te downloaden.

Dit is nu wel allemaal te maken in php met postgres of mysql maar ik wil toch eerst wat bestaande pakketten bekijken (als die bestaan natuurlijk).
^ Reactie #1 geschreven door Martijn op donderdag 4 september 2008 om 10:55:47.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Die sessioncode, bedoel je daar ook effectief een identifier mee die gelinked is aan een session? Of is dat gewoon een id die wijst naar een bepaald bestand? Kwestie dat het eerste mij een pak complexer lijkt dan het tweede. Dat tweede moet overigens wel te vinden zijn denk ik (al is het eveneens vrij eenvoudig dat zelf in elkaar te steken zoals je zelf al aangeeft).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #2 geschreven door legroen op donderdag 4 september 2008 om 14:14:50.
legroen's avatar
Multiviteit: 93
nee ik bedoel gewoon een code en die is waarschijnlijk wel makkelijk in elkaar te steken maar had graag gewoon eens de bestaande systemen overlopen.
^ Reactie #3 geschreven door Martijn op donderdag 4 september 2008 om 14:23:50.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
Kijk hier of hier eens.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen