Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » Gegevens formulieren verzenden

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Here I Am op maandag 1 september 2008 om 20:00:01.
Here I Am's avatar
Multiviteit: 908
Ik heb een formulier gemaakt en dit staat erin (Btw emailadres is nu gewoon ff verzonnen :D)

<input type="hidden" name="to" value="test@gmail.com">

Is het nu mogelijk dit formulier naar een paar emailadressen te versturen, ik zit namelijk met een voetbalteam die een site gebruikt (zo worden de oefenmatchen geregeld) en het zou makkelijk zijn mocht iedereen hiervan op de hoogte zijn.

Alvast bedankt

^ Reactie #1 geschreven door Simon op maandag 1 september 2008 om 20:24:41.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Ik weet niet of je kennis hebt van één of andere serverside-taal (zoals PHP, ASP, ...)?
Die talen hebben meestal een functie die een emailbericht kan verzenden via de server. Met HTML alleen zal dit alleszins niet lukken.

Sommige providers bieden bij hun gratis webruimte meestal enkele extra's aan. Soms zit daar ook een script bij die mails kan verzenden vanaf de webruimte.
^ Reactie #2 geschreven door Here I Am op dinsdag 2 september 2008 om 18:49:18.
Here I Am's avatar
Multiviteit: 908
Ik zit bij belgacom en die kunnen dat idd, alleen moet ik dan wel altijd een emailadres opgeven waarnaar het wordt gestuurd. Nu zou dit emailadres er enkelen moeten zijn, maar zou niet echt weten hoe ik dit kan doen.

Php,Asp heb ik niet echt een kennis van, het is eigenlijk een gewone simpele site ;)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen