Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Problemen met herinstalleren printer (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Klaarbenje op maandag 1 september 2008 om 15:55:19.
Klaarbenje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 44
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

Ik heb een printer die ik aangesloten had als lokale printer. Alles werkte perfect totdat ik de printer als netwerkprinter via de experiabox wilde installeren. Dat lukte niet. Ik had intussen al wel de printer als netwerkprinter aangeduid. Vervolgens wilde ik de printer weer aan de pc hangen. Maar dat lukte niet meer. Ik heb geprobeerd door alles te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Dat lukte niet, er staat nu een printer met de mededeling dat ie bezig is om deze te verwijderen en een kopie van diezelfde printer. Ik heb het via de printersoftware geprobeerd en via plug and play. Maar printen ho maar.

De pc ziet uit zichzelf wel een nieuw apparaat. Tijdens het installeren van de software herkent ie de printer, maar desondanks blijft de installatie aan het eind vaststeken.

Heeft iemand een idee?
^ Reactie #1 geschreven door Corona op maandag 1 september 2008 om 16:25:16.
Corona's avatar
Multiviteit: 1388
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Probeer eens alle software te verwijderen, vervolgen register uitkuisen met Ccleaner, dan software terug installeren, en pas daarna de printer er terug aan te hangen.

Alternatief is, als je met XP werkt, om de pc terug te zetten naar een herstelpunt van voor de installatie als netwerkprinter.
^ Reactie #2 geschreven door Klaarbenje op maandag 1 september 2008 om 16:37:24.
Klaarbenje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 44
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb al geprobeerd om alle software weg te halen. Maar hij blijft bij één icoon aangeven dat ie bezig is om de printer/software te verwijderen. :S
^ Reactie #3 geschreven door Corona op maandag 1 september 2008 om 17:33:12.
Corona's avatar
Multiviteit: 1388
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Eerst pc uitzetten en printer afkoppelen; dan pc terug opstarten en register opkuisen met ccleaner.
Vervolgens software terug installeren.
Dan pas printer terug aankoppelen.

Luklt het zo?
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 1 september 2008 om 19:13:31.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wat is dat geluid van een ratelende printer toch fijn om te horen ;)

Corona, je hebt me weer supersnel en goed geholpen! (thumbsup)
^ Reactie #5 geschreven door Klaarbenje op maandag 1 september 2008 om 19:16:10.
Klaarbenje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 44
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bovenstaande reactie was dus van mij, voordat ik mij realiseerde dat ik nog niet ingelogd was...
^ Reactie #6 geschreven door Corona op maandag 1 september 2008 om 21:02:36.
Corona's avatar
Multiviteit: 1388
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik zou willen dat alle problemen zo eenvoudig op te lossen waren.
Voor een tevreden "klant", daar doen we het voor.(b)

Meer moet dat niet zijn.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten