Multidesk.be » Forums » .Net » Oefeningen en uitleg C#

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door k_a_lf op vrijdag 26 oktober 2007 om 20:51:36.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
Op school hebben we een basis C# gekregen, niet echt iets dat de moeite is ofzo maar soit. Nu heb ik ondertussen ook al ontdekt dat als je daar niet mee bezig bent en blijft het moelijk is om dat bij te houden(althans toch zolang je in lerende fase bent:-d). Maar eigenlijk interesseert C# mij best wel en aangezien het een weekje vakantie is vroeg ik mij af of er iemand toevallig een site kent met wat oefeningen en uitleg e.d.:-).
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #1 geschreven door thekid op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:05:25.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Wat wil je erover weten? Ik kan je al wat info geven, verder is een review van classes geen slecht idee om te doen, zie de boeken van http://mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html , C++ Volume 1 (Second Edition) p1 - 27 ;)

Je huidige basiskennis is dus nog niks, of ben je al wat mee met programmeren?

Een goeie reviewcursus : http://csharpcomputing.com/Tutorials/TOC.htm

*edit* mindview link gefixed en nog een goeie tutorial toegevoegd ;)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 13.58 % door thekid op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:08:23.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door k_a_lf op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:09:45.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
basiskennis bedoel ik dus echt basis:-p verder als variabelen en de if en else if structuur komt die kennis dus nog niet bepaald:-d. Maar allesinds al bedankt, zal dat morgen eens op mijn gemak bekijken:-)
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen